تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۱
کنسرت احسان خواجه امیری در انگلیس ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/14 فرهنگی.انگلیس.کنسرت.خواجه امیری لندن - احسان خواجه امیری خواننده جوان موسیقی پاپ ایران برای برگزاری دو کنسرت برای ایرانیان مقیم انگلیس به این کشور سفر کرده است.
به گزارش ایرنا، خواجه امیری اولین کنسرت خود را در انگلیس شب گذشته در شهر لندن اجرا کرد و قرار است امشب نیز میهمان ایرانیان مقیم شهر منچستر در شمال انگلیس باشد و برای آنان برنامه اجرا کند.
این خواننده پاپ کشورمان شب گذشته در حضور چند صد نفر از ایرانیان مقیم انگلیس در سالن سنترال هال وست مینستر در مرکز شهر لندن به روی صحنه رفت و تعدادی از آهنگ های خود را به همراه یک ارکستر ایرانی-انگلیسی برای حاضران اجرا کرد.
اجرای زنده آهنگ های مشهور این خواننده که برای سریال های تلویزیونی نظیر میوه ممنوعه، برای آخرین بار و مثل هیچ کس ساخته شده است از جمله بخش های کنسرت لندن بود که مورد توجه ویژه حاضران قرار گرفت.
خواجه امیری در این برنامه همچنین چند قطعه کوتاه موسیقی اصیل برای ایرانیان مقیم لندن اجرا کرد.
وی در ابتدای این کنسرت که با تاخیر چند ساعته آغاز شد، گفت: به دلیل اینکه سفارت انگلیس در تهران به تعدادی از اعضای گروه به موقع ویزا نداد، مجبور شدیم از چند نوازنده انگلیسی نیز استفاده کنیم که انجام تمرینات قبل از اجرا با این نوازندگان خارجی از جمله دلایل تاخیر در شروع برنامه بود.
احسان خواجه امیری قرار است امشب نیز در سالن مکسول دانشگاه سالفورد در شهر منچستر برای ایرانیان برنامه اجرا کند.
اروپام 1319**345** شماره 084 ساعت 15:52 تمام