ايلام- جمعي از مسوولان ايلامي معتقدند: نشاط مردم اين استان در آغاز انتخابات نويد بخش حضور حداكثري آنان است.

به گزارش ایرنا، آنان انتخابات را یكی از عرصه های مهم و سرنوشت ساز برای كشور می دانند كه سرنوشت چهار سال آینده مردم را رقم می زند.

بخشدار مركزی ایلام گفت: همه برای حضور در انتخابات به گونه ای خود را مهیا می كنند كه بدون شك شاهد حضور حداكثری همه آحاد مختلف مردم هستیم.

'داریوش چمن آرا' افزود: مردم ایران اسلامی هوشیار و آگاه هستند و حضور خود در پای صندوق های رای را یك وظیفه و تكلیف می دانند.

وی خاطر نشان كرد: امیدواریم افراد شایسته، لایق و توانمند برای تشكیل یك مجلس قوی توسط مردم برگزیده شوند.

وی ادامه داد: اشتیاق و شور جوانان برای حضور در انتخابات بسیار قابل توجه است زیرا شمار زیادی از آنان در ستادهای انتخاباتی حضور دارند و به تبلیغ برای نامزدهای مورد نظر خود می پردازند.

مدیركل امور عشایری ایلام نیز گفت: شور و نشاط انتخاباتی به روستاها نیز حال و هوای خاصی بخشیده است.

'یارمحمد كریمی' افزود: در بین مردم عشایرنشین نیز این شور و نشاط حاكم بوده و آنان سعی دارند نامزدهای مورد نظر خود را در روز جمعه با رای سرنوشت ساز خویش انتخاب كنند.

وی اظهار داشت: شركت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان بزرگترین صحنه مردم سالاری در كشور است كه باید همه آحاد مختلف در آن حضور یابند.

مدیركل امور اقتصادی استانداری ایلام نیز گفت: حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای تیر خلاص بر فتنه‌ها و نقشه‌های پلید دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب است.

'حیدر نعمتی' افزود: بدون شك اكنون چشم جهانیان به انتخابات و حضور مردم در آن دوخته شده است و باید برای نابودی آنان و اقتدار نظام اسلامی در این انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.

وی اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی بزرگترین صحنه مردم سالاری دینی در كشور است كه ملت ایران اسلامی با مشاركت گسترده دراین صحنه بزرگ با آرمان‌های امام راحل و شهدا بار دیگر تجدید میثاق خواهند كرد.

وی افزود: اكنون ایران اسلامی در دنیا اقتدار و عظمت خود را نشان داده است و برای تثبیت و پایداری این اقتدار، حضور مردم درپای صندوق های رای بسیار ضروری است زیرا انتخابات یك فرصت بزرگ برای تثبیت نظام است.

معاون فنی منابع طبیعی ایلام نیز گفت: مهمترین عامل تحقق اقتدارنظام درعرصه داخلی وبین المللی حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای است.

'عبدالسلام پیری' افزود: از آغاز انقلاب اسلامی تاكنون یكی از اهداف شوم استكبار جهانی دور كردن مردم از صحنه های انقلاب بوده است و مردم باید با حضور گسترده درانتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر دشمنان قسم خورده را ناامید كنند.

وی اظهار داشت: مشاركت زیاد مردم در انتخابات، باعث نمایش وحدت ملی و تعیین سرنوشت كشور خواهد بود.

وی خاطر نشان كرد: یكی از راه های نابودی دشمن و شاد كردن دل مسلمان جهان بویژه موج بیداری اسلامی حمایت همه جانبه از نظام اسلامی با مشاركت در انتخابات است.

پیری گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی گاه حضور مردم ایران برای نظارت بر امور كشور و نظام است.

وی افزود: مردم ایران با در نظر گرفتن دو موضوع مهم حضور حداكثری و انتخاب آگاهانه در این دوره از انتخابات نیز شركت می كنند و پاسخ تبلیعات شوم دشمن را با انتخاب افراد اصلح خواهند داد.

وی اظهار داشت: نماینده مجلس باید ولایت مدار، متعهد به خون شهدا، قوی و امین مردم باشد و نباید با یك تهدید امریكا و استكبار جهانی كوتاه بیاید به همین دلیل كسی باید وارد مجلس شود كه نماینده مردم شجاع این خطه دلیر پرور باشد.

وی ادامه داد: حضور مردم برای شركت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تكلیف دینی وملی است.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه جاری در سراسر كشور برگزار می شود.ك/4

7177/534