گنبدكاووس - ائمه جمعه گنبدكاووس حضور پرشور و حماسي مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را مشت محكمي بردهان دشمنان انقلاب دانستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ائمه شیعه و سنی گنبدكاووس روز دوشنبه در همایش قدردانی از حضور حداكثری مردم این شهرستان درانتخابات 12 اسفند كه در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدكاووس برگزار شد، ازحضور پرشور مردم دراین رخداد مهم قدردانی كردند.

امام جمعه گنبدكاووس دراین خصوص، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات نشان داد كه مردم همواره وفادار به اسلام، انقلاب، امام و رهبری هستند و دشمنان نمی توانند خللی در این وفاداری و عزم و اراده ملی آنان ایجاد نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین 'محمدحسین سبحانی'، افزود: میدان انتخابات میدان رقابت بود و با تمام شدن انتخابات اكنون میدان رفاقت است و همه كاندیداهایی كه در این عرصه حضور داشتند، بایستی با وحدت و صمیمیت دركنار هم باشند.

وی، استفاده از تجربیات كاندیداها و نیز نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را در پیشبرد اهداف انقلاب، تحكیم وحدت و نیز رفع مسائل و مشكلات منطقه ازسوی منتخب مردم در این دوره از انتخابات را مهم و ضروری دانست و برآن تاكید كرد.

امام جمعه اهل سنت گنبدكاووس نیز با قدردانی از حضور حماسی مردم این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه مسلم است اینكه مردم پیروز اصلی این انتخابات بودند و باحضور حداكثری خود توطئه های دشمنان را خنثی كردند.

آخوند'عبدالباسط نوریزاد' همچنین ضمن تبریك به منتخب مردم در انتخابات 12 اسفند، گفت: همه باید ایشان را در انجام رسالت سنگین و حساس نمایندگی مجلس شورای اسلامی یاری دهند تا شاهد عمران و آبادانی بیشتر كشور و منطقه باشیم.

دراین همایش بزرگ كه جمع كثیری از مردم و نیز مسوولان گنبدكاووس درآن حضور داشتند، دكتر 'سلیمان عباسی' منتخب مردم این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی ضمن قدردانی ازحضور حداكثری مردم درانتخابات، این میزان حضور را پشتوانه و ضامن امنیت ملی كشور در برابر دشمنان دانست.

شهرستان گنبدكاووس بابیش از 300 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان یك نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

/7479/622/