كرج - تيم هاكي استان البرز امسال با كسب رتبه نهم در ششمين دوره رقابتهاي ليگ هاكي بزرگسالان كشور نسب به سال گذشته 14 پله صعود كرد.

سرپرست هیات هاكی استان البرز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این موفقیت حاصل تلاش مجموعه ای از هاكی بازان ، مربیان و دست ا ندركاران این رشته ورزشی بوده كه با انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر به دست آمده است .

' محسن ربیعی ' افزود: میزبانی اردوی تیم ملی در سالن ورزشی مجموعه ایثار كردان شهرستان ساوجبلاغ این استان و برگزاری دو مسابقه با تیم ملی بزرگسالان كه در این اردو حضور داشتند زمنیه خوبی را در كسب تجربه و آماده سازی هاكی بازان البرز و حضور موفق در مسابقات لیگ به دنبال داشت .

وی یادآورشد: ساماندهی بانوان هاكی باز و آماده سازی تیم البرز برای شركت در لیگ برتر كشوری این رشته در سال آینده از دیگر فعالیت های خوب مجموعه هیات هاكی این استان است.

ربیعی بیان داشت : برگزاری رقابتهای بین المللی این رشته ورزشی در ورزشگاه انقلاب اسلامی كرج و برگزاری دوره آموزش داوری و مربیگری با نظارت فدراسیون جهانی هاكی در استان البرز ، از دیگر برنامه های این هیات در سال آینده است .

وی تصریح كرد: البرز دارای توانمندی بالای ورزشی از جمله در هاكی است و همین امر بستر لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی و كلاس های داوری و مربیگری را در این استان فراهم كرده است .

وی یادآورشد: در نظر است برای توسعه ، رونق و موفقیت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان البرز ، مسابقات ملی و برون مرزی ، مدرسه هاكی برای پسران و دختران علاقه مند در سال آینده با مشاركت بخش خصوصی ایجاد شود.

ربیعی یادآور شد: در ششمین دوره مسابقات لیگ هاكی بزرگسالان كشور تیمهای گچساران ، نقده و ایلام به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی ، اكنون در سطح استان ا لبرز 80 هاكی باز در گروه های سنی مختلف ساماندهی شده اند كه 30 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند.

وی افزود: اكنون هاكی بازان این استان آقایان آموزش ها و تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید كیانپور و بانوان در سالن استقلال كرج انجام می دهند.ك/3

694/ 692