زاهدان - جانشين فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان از كشف 300 كيلوگرم مواد مخدر توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان خبر داد.

سرهنگ 'احمد طاهری' در توضیح این خبر گفت: ماموران انتظامی و اكیپ هایی از یگان تكاوری و پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با خبر شدند قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای این شهرستان وارد كشور كنند لذا عملیات شناسایی قاچاقچیان را آغاز كردند.

به گزارش پنجشنبه مركز اطلاع رسانی پلیس، وی بیان كرد: ماموران مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را زیر نظر قرار داده و موفق شدند طی انجام عملیاتی 300 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را از قاچاقچیان كشف و چهار دستگاه موتور سیكلت متعلق به آنان را نیز توقیف كنند.

در این گزارش اشاره ای به درگیری احتمالی و یا دستگیری قاچاقچیان نشده است .

به گزارش دیگر مركز اطلاع رسانی ناجا رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از كشف چهار محموله مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد .

سرهنگ 'رضا ناظری' در تشریح این خبر گفت: این چهار محموله مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر از سه دستگاه اتوبوس مسافربری و یك نفر مسافر در محورهای خروجی زاهدان كشف و ضبط شد .

وی افزود: محموله های كشف شده شامل 100 كیلو گرم تریاك بود كه در بازرسی از سه دستگاه اتوبوس مسافربری در ایست و بازرسی های نصرت آباد و كوله سنگی كشف و ضبط شد.

وی با بیان اینكه در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند، ادامه داد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی نصرت آباد زاهدان نیز از یك مسافر كه عازم شهرستان یزد بود مقدار 9 كیلو و 650 گرم هروئین كشف و ضبط كردند.

7315/2729