عضو شوراي افتاي اهل سنت كردستان با محكوم كردن اهانت نيروهاي اشغالگر آمريكايي به ساحت مقدس قرآن كريم، گفت: اهانت كنندگان به قرآن كريم منتظر بدترين مجازات باشند چرا كه مسلمانان هيچ‌گاه اين جنايت را فراموش نخواهند كرد.

ماموستا سیدسعید حسینی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسلمانان هیچ‌گاه اهانت كنندگان به مقدسات دینیشان را نخواهند بخشید و اهانت به قرآن كریم را به عنوان اهانت به همه شخصیت و وجود خویش می‌دانند.

وی افزود: در طول تاریخ با عزت اسلامی همواره دشمنان كوشیده‌اند با نیرنگ‌ها و توطئه‌های گوناگون مسلمانان را ضعیف و درمانده نشان دهند.

وی تصریح كرد: در این میان با حمله به مقدسات اسلامی به ویژه ساحت مقدس پیامبر اكرم و آیات گهربار قرآن كریم همواره درصدد تحقق اهدافشان هستند و برای آنان هیچ تفاوتی ندارد كه مسلمانان مقابلشان شیعه باشند و یا سنی بلكه خود اسلام و آموزه‌های اسلامی هدف اصلی آنان است.

ماموستا حسینی خاطر نشان كرد: مسلمانان باید بدانند كه تنها راهكار مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های گسترده دشمنان اسلام، اتحاد و همبستگی بوده و هرگونه خدشه‌ای به این مهم موجب صدمات جبران ناپذیری به پیكره جامعه اسلامی خواهد بود.

وی، با محكوم كردن هتك حرمت قرآن كریم توسط نیروهای اشغالگر آمریكایی در افغانستان، اظهار داشت: یهود و نصارا تا زمانی كه مسلمانان را زیر سلطه خویش در نیاورند و باورهای دینی و اعتقادی آنان را مخدوش ننمایند هیچ‌گاه آرام نخواهند نشست ولی هیچگاه به این ارزوی خود نخواهند رسید.

وی خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام باید بدانند كه مردم مسلمان كردستان همواره برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های قرآنی آماده بوده و از اتحاد و همبستگی اسلامی خویش تا آخرین قطرات خونشان دفاع خواهند كرد.

ماموستا حسینی اظهار داشت: تا زمانی كه روحیه جهاد، شهادت‌طلبی، دفاع از ارزش‌های الهی و آموزه‌های قرآنی در بین مسلمانان زنده باشد همواره توطئه‌ها و هتاكی‌های دشمنان اسلام به سركردگی آمریكا و صهیونیسم جهانی ادامه دارد.

وی با محكوم كردن توطئه‌های جبهه كفر و استكبار برضد مردم ولایت‌مدار استان كردستان خاطرنشان كرد: دشمنان بدانند كه هیچ‌گاه با ترور و صدمه زدن به جان و مال مسلمانان هیچ‌گاه نخواهند توانست به اهداف شوم خویش دست یابند و این مهم را مردم مسلمان كردستان در طول عمر با بركت نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

علما و روحانیون حاضر در این مراسم طی طوماری اهانت به ساحت قرآن كریم را محكوم كردند.ك/3

533