قشم - رئيس كميته فرهنگي ستاد تسهيلات سفرهاي قشم از برپايي نماز جماعت در مساجد و نماز خانه هاي داير شده در پارك ها و كمپينگ ها با حضور مهمانان و گردشگران نوروزي خبر داد.

حجت الاسلام احمد غلامي روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: نماز جماعت با اقبال خوب مهمانان و گردشگران و نیز مردم ساكن قشم در امامزاده سید مظفر و تمام مساجد شهرهاي قشم و درگهان و شش نماز خانه ایجاد شده توسط سازمان منطقه آزاد در پارك ها و كمپینگ ها برگزار مي شود.

رئیس كمیته فرهنگي ستاد تسهیلات سفرهاي قشم همچنین از پاسخگویي به مسائل شرعي مهمانان و گردشگران جزیره قشم و تذكر لساني خواهران در قالب مساله مهم و واجب امر به معروف و نهي از منكر ازدیگر برنامه هاي كمیته فرهنگي ستاد تسهیلات سفرهاي قشم نام برد.

غلامي با اشاره به اهمیت سفر از نگاه اسلام و اطلاع از آداب سفر براي آماده شدن هرچه بهتر براي ادامه فعالیت هاي روزمره و خدمت به بندگان خدا تصریح كرد: توزیع بسته هاي فرهنگي ستاد تسهیلات دائمي سفرهاي قشم بین مهمانان و گردشگران نقش مهمي در ارتقاء سطح آگاهي آنان از اهمیت سفر در اسلام به همراه دارد.

جزیره قشم در جنوب ایران از آغاز تعطیلات نوروزي میزبان انبوه مسافراني است كه این جزیره زیبا را با هدف استفاده از هواي كاملا بهاري، سایت هاي ویژه گردشگري، بازار ارزان و مناسب خرید و نیز سواحل زیبا به عنوان مقصد سفرهاي نوروزي خود انتخاب كرده اند./ك3

1871/668