فيروزكوه - فرمانده انتظامي شهرستان فيروزكوه از دستگيري سه تن از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان در يكي از باغات اطراف شهر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا سرهنگ 'علیرضا واحدی' در تشریح این خبر، افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش طی اعلام شرارت های متعدد سه شرور سابقه دار در منطقه، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق متعدد اشرار از جمله ایجاد اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد، راهبندان مسیرها، ضرب و شتم و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم همراه با تهدید، گفت: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته، محل های حضور و تردد متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزكوه خاطرنشان كرد: سرانجام شب گذشته زمانی كه هر سه متهم در یكی از باغات اطراف شهر مخفی شده بودند، با هماهنگی كامل و در فرصت مناسب در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی تصریح كرد: متهمان پس از حضور در مقر انتظامی، ضمن اعتراف به جرایم خود با تشكیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

این مقام مسؤول در پایان با تاكید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت جامعه، خاطرنشان كرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه شرارت و موارد مشكوك در طول شبانه روز، مراتب را جهت رسیدگی به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

تهرام/8142/1457/