تهران - نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تصويب كرندند: فوق العاده خاص كارمندان سازمان هاي پزشكي قانوني كشور و انتقال خون ايران به كاركنان سازمان دامپزشكي كشور و سازمان زندان ها تسري يابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز /یكشنبه/ مجلس، كلیات و جزییات طرح تسری فوق العاده خاص كارمندان سازمان های پزشكی قانون كشور و انتقال خون ایران به كاركنان سازمان دامپزشكی كشور و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور را بررسی و تصویب كردند.

كلیات این طرح با 115 رای موافق، 6 رای مخالف و 17 رای ممتنع ازمجموع 202 نماینده حاضر و جزییات آن با 119 رای موافق، 15 رای مخالف و 13 رای ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر تصویب شد.

با تصویب نمایندگان مجلس و براساس ماده واحده این طرح از تاریخ تصویب این قانون فوق العاده خاص موضوع 'قانون فوق العاده خاص كارمندان سازمان های پزشكی قانونی كشور و انتقال خون ایران مصوب 4 اردیبهشت 90 ' به كارمندان سازمان دامپزشكی كشور مطابق جدول ذیل تسری می یابد.

در تبصره ماده واحده این طرح نیز تصویب شد: اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت فوق العاده خاص موضوع این قانون به كارمندان سازمان دامپزشكی كشور از محل ردیف درآمدی ماده 14 قانون سازمان دامپزشكی كشور مصوب 24 خرداد 50 و به كارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور برای سال جاری از محل صرفه جویی ها و با استفاده از اختیارات و مجوزهای قانونی خود با بهره گیری از منابع حاصله از فروش املاك و اموال مازاد و نیاز سازمان پس از واریز به حساب خزانه تامین و پس از آن در بودجه های سنواتی پیش بینی خواهد شد.

براساس جدول ماده واحده این طرح مشاغلی كه دارای دكترای تخصصی باشند در ضرایب فوق العاده خاص آنان امتیاز شغل و شاغل ضرب در 4، دكترای حرفه ای امتیاز شغل و شاغل ضرب در 3.5 ، كارشناسی ارشد و كارشناسان مشاغل تخصصی امتیاز شغل و شاغل ضرب در 3، كاردان و مراقب زندان امتیاز شغل و شاغل ضرب در 5/2، كاركنان اداری شاغل در زندان امتیاز شغل و شاغل ضرب در 2 و سایر كاركنان مرتبط با زندان و زندانی امتیاز شغل و شاغل ضرب در 1.5 می شود.

سیام**9121**9132**1336