تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان گفت: كوتاهي و قصور در ماموريت هاي سپاه وجود نداشته و معنايي ندارد.

سردار محمدحسین رجبی روز شنبه بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه به خبرنگار ایرنا افزود: وجود سپاه به عنوان نیروی مدافع نظام و حافظ ارزش‌های اسلامی اثبات شده و هیچ كوتاهی و قصوری در ماموریت‌های این نیروی مردمی وجود نداشته و معنایی ندارد.

وی اظهار داشت: سپاه بر اساس قانون اساسی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این چند سال از عمر آن در راستای ماموریت خویش از هیچ تلاشی دریغ نكرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس كردستان به فلسفه وجودی سپاه اشاره كرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تشكیل شده و با ایفای نقش 100 درصدی فلسفه وجودی خود را به اثبات رسانده است.

به گفته وی، سپاه در این زمینه رسالت خویش را به خوبی ایفا كرده و علاوه بر آن در كنار ارتش مقتدر ایران در یك صف واحد قرار داشته و از امنیت و اقتدار نظام و ملت دفاع می‌كنند.

رجبی موفقیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف را یادآور شد و حفاظت از دستاوردهای نظام، تامین امنیت داخلی، برخورد با اشرار و گروهك‌های ضدانقلاب در سطح كشور، حضور مقتدرانه در جنگ تحمیلی، اشراف اطلاعاتی، ورود موفق در عرصه فضای سایبری، مقابله با جنگ نرم با بكارگیری اقشار ملت در قالب بسیج و مقابله با كودتاهای طراحی شده توسط دشمنان را از جمله موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

وی خاطرنشان كرد: دشمنان نظام موفقیت‌های سپاه پاسداران به عنوان سرباز دین اسلام را برنمی‌تابند لذا با ترفندها و توطئه‌های گوناگون سعی بر وارونه جلوه دادن چهره سپاه هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس كردستان یادآور شد: سپاه در حوزه داخلی انتظارات مسئولان نظام و به ویژه مقام معظم رهبری را برآورده ساخته و ماموریت خویش را در حد تمام و كمال انجام داده است.

وی همچنین به موفقیت‌های سپاه در زمینه دستاوردهای نظامی اشاره كرد و گفت: سپاه در صنعت موشك‌سازی قدم‌های بزرگی برداشته و دشمنان این را تهدیدی برای خود می‌دانند و هر روزه عداوت آنها با سپاه بیشتر می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس كردستان، دشمنان همواره نقش سپاه را در بسیاری از مسائلی كه دوست ندارند اتفاق بیفتند، پررنگ می‌بینند.

وی تاثیرگذاری سپاه بر محیط پیرامونی و تحولات جهانی را افتخار بزرگی دانست و افزود: ما به عنوان پاسداران سپاه و حافظان انقلاب اسلامی به این قدرت و اقتدار می‌بالیم و این بزرگترین افتخار برای سپاه مردمی است.

وی در پایان از آمادگی همه جانبه سپاه بیت المقدس كردستان در برابر هرگونه اقدام دشمنان خبر داد.ك/3

7354/533