تربت حيدريه - رييس شوراي اسلامي شهر تربت حيدريه گفت: سفرهاي استاني رييس جمهور و اعضاي هيات دولت تحول شگرفي را در بخش توسعه شهري سبب شده است.

'احمد آزمون' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در همین چارچوب و در سایه سفرهای استانی رییس جمهور به خراسان رضوی بازتاب خدمات دولت در تمام شهرستان تربت حیدریه مشهود و سفرهای استانی منشا خیر و بركات بسیار برای همه شهرها شده است.

وی با اشاره به خدمات دولت در بخش توسعه شهری گفت: در زمینه اجرای طرحهای عمرانی به خصوص مبلمان شهری، دولت كمكهای شایانی داشته كه می طلبد در چهارمین سفر استانی نیز به شهرداری تربت حیدریه در این راستا كمكهایی صورت گیرد.

رییس شورای شهر تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به سفر چهارم هیات دولت به خراسان رضوی به خصوص دیدار آتی رییس جمهور با مردم تربت حیدریه امید است در اجرای طرحهایی از جمله مبلمان شهری، آسفالت فرسوده شهر، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی و 'طرح گردشگری پیشكوه' كمك و تسریع شود.

وی به مشكلات شهری تربت حیدریه نیز اشاره و بیان كرد: با بررسیهایی كه توسط كارشناسان استانی در بحث آسفالت این شهر شده بیش از 90 درصد آسفالت آن فرسوده و خراب است.

او افزود: 60 هكتار از مجموع 800 هكتاری منطقه گردشگری پیشكوه هم اینك جزو زمینهای منابع طبیعی و مسكن شهرسازی تربت حیدریه است.

رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه ادامه داد: در خصوص انتقال 60 هكتار از زمینهای پیشكوه مكاتباتی با استان صورت گرفته كه تاكنون به نتیجه ای نرسیده لذا امید است به منظور رشد و توسعه گردشگری برای مردم تربت حیدریه در سایه چهارمین سفر استانی رییس جمهور این مشكل مرتفع شود.

2691/659