يزد-كميته امداد امام خميني(ره) و بنياد نخبگان استان يزد تفاهم نامه همكاري امضاء كردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از كمیته امداد امام خمینی (ره) یزد این تفاهم نامه در راستای ارتقاء توانمندی های اقشار محروم و آسیب پذیر و در جهت اجرای سند كاهش فقر تفاهم نامه همكاری فیمابین كمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد نخبگان استان یزد امضا شد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت:تحقق اهداف سند كاهش فقر استان، افزایش دسترسی نخبگان و مخترعان نیازمند تحت پوشش بنیاد به فرصت های شغلی از اهداف این تفاهم نامه است.

حمید نصیری افزود:پرداخت وام اشتغالزایی به مخترعان و نخبگان نیازمند و بیكار دارای طرح اشتغال، معرفی مددجویان مستعد و نخبه واجد شرایط و معرفی مددجویان و فرزندان آنان جهت اشتغال در طرح های نخبگان از تعهدات امداد در این تفاهم نامه است.

رییس بنیاد نخبگان استان یزد هم شناسایی مخترعان و نخبگان نیازمند دارای طرح و ایده های قابل تجاری سازی و معرفی آنها به امداد، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی برای مددجویان تحت حمایت امداد را از تهعدات این بنیاد در تفاهم نامه مذكور بیان كرد.

حبیب زارع ارایه و پیشنهاد طرح های درآمدزای كم سرمایه برای اجرا از سوی مددجویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) استان را از تعهدات دیگر بنیاد عنوان كرد.

این تفاهم نامه در 9 ماده و به مدت دو سال به امضای طرفین رسید.ك/1

7546/1968