ساري - نمايشگاه آسيب هاي اجتماعي و جنگ نرم روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمين ' محسن قرائتي ' ، رييس ستاد اقامه نماز كشور در محل سپاه كربلاي مازندران در ساري گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این نمایشگاه علاوه بر محصولات فرهنگی مرتبط با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم ، مجموعه ای از كتاب ها و محصولات قرآنی و فرهنگی نیز به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه دارای 12 غرفه است كه بخشی از آن در اختیار مراكز انتشاراتی و نهادهای فرهنگی مانند مركز نشر اسراء ، منتشر كننده آثار آیت الله جوادی آملی ، انتشارات سوه ، اداره كل تبلیغات اسلامی ، اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران است.

موسسه فرهنگی هنری روضه الشهدا ، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ، موسسه

فرهنگی بقیه الله ، موسسه فرهنگی و هنری مجنون و كنگره سرداران و امیران و 10 هزار شهید مازندران نیز از دیگر شركت كنندگان در این نمایشگاه هستند.

علاوه بر این ، غرفه هایی نیز با عناوین بصیرت و روشنگری ، اعتیاد ، حجاب و عفاف و بصیرت افزایی عمومی در این نمایشگاه فعالیت دارد.

در این غرفه ها علاوه بر عرضه كتاب های دینی و مذهبی ، محصولات فرهنگی به صورت صوتی و تصویری ، پوستر و عكس در ارتباط با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مدت یك هفته صبح ها از ساعت هشت الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 19 برای بازدید عموم در محل سپاه كربلای مازندران برپا خواهد بود.

مازندران در یك هفته پیش رو میزبان حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ، رییس ستاد اقامه نماز كشور خواهد بود تا برنامه درس هایی از قرآن را برای پخش در ماه مبارك رمضان آماده كند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، این برنامه در دو نوبت صبح و عصر و با حضور حدود دو هزار نفر از شهروندان مازندرانی در هر نوبت در محل سپاه كربلای مازندران برگزار می شود.ك/2

7332/1654