لندن - بازيكنان تيم فوتبال چلسي عصر روز يكشنبه با جام قهرماني باشگاه هاي اروپا در خيابان هاي غرب لندن رژه رفتند.

به گزارش ایرنا، اعضای تیم فوتبال چلسی بلافاصله پس از بازگشت از شهر مونیخ آلمان در میان استقبال هزاران نفر از طرفداران شان وارد ورزشگاه خانگی خود موسوم به 'استامفورد بریج' در غرب لندن شدند.

سپس بازیكنان، مربیان و كادر فنی تیم چلسی سوار بر دو دستگاه اتوبوس دوطبقه روباز شدند و با جام قهرمانی در خیابان های غرب لندن رژه رفتند، در حالی كه دهها هزار نفر طرفداران این تیم و دیگر علاقه مندان به فوتبال به استقبال پسران آبی پایتخت آمده بودند.

تیم فوتبال چلسی شنبه شب در مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم بایرن مونیخ آلمان را در خانه شكست داد و برای نخستین بار قهرمان اروپا شد.

در این بازی دو تیم پس از 120 دقیقه بازی به نتیجه مساوی یك بر یك رسیدند، اما چلسی موفق شد بایرن مونیج را در ضربات پنالتی شكست دهد. تیم لندنی در مسابقه نیمه نهایی نیز در دو بازی رفت و برگشت، تیم قدرتمند بارسلونا را شكست داده بود.

چلسی در حالی قهرمان اروپا شد كه تا حدود سه ماه پیش وضعیتی بحرانی داشت و 'رومن آبراموویچ' مالك روسی این باشگاه مجبور شد 'آندره ویاس بوآس' سرمربی پرتغالی این تیم را بركنار كند و 'روبرتو دی ماتیو'ی ایتالیایی را به طور موقت به هدایت این تیم بگمارد.

این تغییر مربی باعث دگرگونی ناگهانی تیم چلسی شد، به نحوی كه این تیم در كمتر از یك ماه هم جام اتحادیه انگلیس موسوم به 'اف ای كاپ' را برد و هم در میان شگفتی اكثر كارشناسان، جام قهرمانی باشگاه های اروپا را به خانه آورد.

اعضای تیم چلسی امروز در حالی در خیابان های لندن رژه می رفتند كه این دو جام قهرمانی را با خود حمل می كردند و به ابراز احساسات طرفداران خود پاسخ می دادند.

اروپام**345