ياسوج- شهردار پاتاوه از توابع شهرستان دنا گفت: انتظار مي رود مديران دستگاه هاي خدمات رسان نسبت به تشكيل ستاد بهسازي اين شهر در كمترين زمان ممكن اقدام كنند.

' ابراهیم نیكدل' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تشكیل این ستاد كه استاندار در سفر شهرستانی خود برای رفع مشكلات موجود در شهر پاتاوه دستور تشكیل آن را داده است، به شدت احساس می شود.

وی بیان كرد: با توجه به مشكلات قدیمی و عمیق فراوان برای بروز رسانی و رفع مشكلات موجود، تشكیل ستاد بهسازی شهر پاتاوه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

نیكدل اظهار داشت: انجام پروژه های برخی دستگاه های اجرایی در گذشته از جمله شركت توزیع نیروی برق، شركت آب و شركت گاز بدون در نظرگرفتن طرح هادی و بی توجه به معابر و خیابانها ضمن ایجاد وقفه در روند اجرای پروژه های عمرانی شهر، هزینه های زیادی را متوجه شهرداری كرده است.

وی عنوان كرد: تشكیل ستاد بهسازی شهر پاتاوه موجب همگرایی تصمیمات و متعاقب آن پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر می شود.

نیكدل با تاكید بر اینكه برخی معابر و كوچه های این شهر خاموشی مطلق دارند، ابراز داشت: اصلاح شبكه، روشنایی معابر سطح شهر و توسعه شبكه از جمله اهم اقداماتی است كه انتظار می رود شركت توزیع نیروی برق نسبت به انجام آنها در این شهر اقدام كند.

شهردار پاتاوه همچنین از فرسودگی شبكه آب این شهر خبر داد و گفت: انتظار می رود شركت آب و فاضلاب شهری نیز نسبت به اصلاح شبكه اقدام كند.

این مسوول خاطرنشان كرد: قرار گرفتن شهر پاتاوه در كریدور شمال و جنوب، وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی، قرار گرفتن در كنار رودخانه بشار و جمعیت بیش از 30 هزار نفری، ظرفیت های بالقوه ای را فرا روی شهرداری قرار داده است.

نیكدل یادآور شد: برای بالفعل كردن ظرفیت های موجود برای كسب درآمد پایدار دو پروژه مجتمع رفاهی و تفریحی در كنار رودخانه بشار در زمینی به مساحت 25 هكتار و جایگاه عرضه سوخت بنزین، گازوئیل و سی ان جی واقع بر مسیر ' یاسوج - اصفهان' در حال پیگیری است.

شهردار پاتاوه گفت: انتظار می رود مسوولان اجرایی استان بویژه استاندار برای ایجاد مجتمع رفاهی تفریحی همكاری لازم را داشته باشد.

نیكدل بیان كرد: با اجرای این پروژه شاهد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و نیز ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران محور' یاسوج - اصفهان' خواهیم بود.

وی از ساخت پارك ساحلی پاتاوه در كنار رودخانه بشار و پل تاریخی این شهر به مساحت 20 هزار متر مربع در آینده ای نزدیك خبر داد و اظهار داشت: با ساخت این پارك سرانه فضای سبز پاتاوه از صفر به پنج مترمربع می رسد.

به گزارش ایرنا، اكبر نیكزاد استاندار كهگیلویه و بویراحمد در آذرماه 90 برای تسریع در خدمات‌رسانی و انجام امور عمرانی دستور تشكیل ستاد ساماندهی پاتاوه ، متشكل از دفتر فنی استانداری، شهرداری سی‌سخت، شهرداری پاتاوه، اداره كل راه و شهرسازی و شركت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز را داد.

/627/7529