ياسوج - نخستين نمايشگاه عكس و هنرهاي تجسمي 'بازار هنر' موسوم به ART- X - PO بمناسبت گراميداشت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر روز چهارشنبه در ياسوج گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 220 اثر هنری از 60 هنرمند آقا و خانم كهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

موضوع آثار موجود در نمایشگاه عكس و هنرهای تجسمی'بازار هنر' یاسوج شامل طبیعت، چهره و اجتماعی بوده و به مدت هفت روز آماده بازدید دوستداران فرهنگ و هنر خواهد بود.

این نمایشگاه به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی كهگیلویه و بویراحمد برپا شده است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت هشت تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 است.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد در آیین گشایش این نمایشگاه، با اشاره به اینكه هنرمندان جزو لطیف ترین و ظریف ترین قشر جامعه هستند، گفت: از هنرمندان استان انتظار می رود برای تولید آثار هنری فاخرتر و متعالی تر در تمام زمینه ها از هیچ تلاشی دریغ نكنند.

'امین كمالوند' افزود: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد با تمام وجود از هنرمندان رشته های مختلف هنری این استان حمایت خواهد كرد زیرا صرف هزینه برای رشد و تعالی هنر نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی با اشاره به اینكه مدیران اجرایی و آحاد مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد استقبال چندانی از این نمایشگاه نكرده اند، بیان كرد: هنرمندان استان موظفند ذائقه اعضای خانواده خود و سایر قشرهای جامعه را بیش از پیش با هنر و آثار هنری آشنا كنند.

671/7535