بوكان، مهاباد - امام جمعه موقت بوكان گفت: امر به معروف و نهي از منكر، از اهم واجبات ديني در اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا 'علی سلیمی'، در خطبه های نماز جمعه بوكان با اشاره به آسیب های اعتیاد به مواد مخدر در جامعه و خانواده افزود: امروز امر به معروف، نماز و نهی از منكر لازمه مبارزه با این معضل در جامعه اسلامی است.

وی اظهار داشت: در پدیده مبارزه با مواد مخدر، تمامی آحاد جامعه وظیفه دارند امر به معروف و نهی از منكر كنند، چرا كه دشمنان اسلام و مسلمین در تلاشند جوانان ما را به انحراف بكشانند.

خطیب جمعه بوكان همچنین با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، از سوم خرداد سال 61 به عنوان پرشورترین و حماسی‌ترین روز در تاریخ دوران دفاع مقدس نام برد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر، حماسه همیشه ماندگار و نماد عزت، اقتدار، استقامت، پایداری ملت قهرمان ایران و ایثار، فداكاری و شهادت طلبی دلاورمردان ارتش، سپاه و بسیج است.

امام جمعه موقت بوكان در عین حال با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گرامیداشت نهضت و مكتب سیاسی بنیانگذار كبیر انقلاب را به منزله تقویت نظام، رهبری و ولایت فقیه دانست.

ماموستا سلیمی افزود: با سرمشق قرار دادن سیره عملی امام خمینی(ره) و حفظ وحدت و توكل بر خدا شاهد به دست آمدن توفیقات بی شماری در زندگی فردی و اجتماعی خود خواهیم بود.

7510/645