زنجان – نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: دولت خدمتگزار تا حد توان براي توسعه عدالت محوري در كشور تلاش كرده و در اين مسير از تمامي امكانات بهره جسته است.

حجت الاسلام 'علی خاتمی' در گفتگو با خبرنگار ایرنا، به منویات رهبری در تایید و تاكید سفرهای استانی هیات دولت اشاره كرد و افزود: تعریف و تمجید 24 باره رهبری از سفرهای استانی دولت خدمتگزار، نشان دهنده میزان تاثیر مثبت آن در رشد و توسعه كشور است.

وی، مصوبات این سفرها را موجب تحقق برنامه های بسیار برجسته برای رشد مناطق مختلف در كشور دانست و یادآورشد: این اقدامات روحیه دلگرمی و امید را در میان مردم تقویت و آنان را نسبت به خدمات گسترده انقلاب و نظام اسلامی امیدوارتر كرده است.

حجت الاسلام خاتمی، با بیان اینكه مردم آثار و بركات سفرهای استانی را در رشد و توسعه مناطق مختلف كشور مشاهده می كنند، اظهار كرد: این موضوع موجب تقویت اراده و همت مضاعف مردم برای سازندگی هر چه بیشتر كشور می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، شعار دولت خدمتگزار را از اولین روز شروع به كار، تلاش برای عدالت محوری دانست و گفت: دولت در این عنوان مشخص نكرد كه تا كجا و چه سطحی می تواند عدالت را در جامعه توسعه دهد، اما امروز می توان اثرات این عدالت محوری را در زندگی مردم مشاهده كرد.

وی، ادامه داد: امروز عدالت محوری در بخش های مختلف، بویژه در میان اقشار محروم و كم بضاعت جامعه، مشهود است.

حجت الاسلام خاتمی، اراده دولت در خدمت رسانی به مناطق مختلف را موجب عمران و آبادانی كشور دانست و افزود: همان مقدار اقداماتی را كه در حد توان دولت نهم و دهم صورت گرفته، دارای بركات و آثار مثبت بسیاری در جامعه بوده است.