كاشان- فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان از حضور 96 شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان كاشان خبر داد.

سرهنگ پاسدار 'جواد نایینی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پیكرهای مطهر این شهدا كه از شهر بروجرد عازم كاشان است، غروب پنجشنبه یازدهم خردادماه ازمقتل مطهر سلطان علی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال به سمت مقتل شهدای گمنام 'راوند' تشیع خواهد شد.

وی افزود: در ادامه این مسیر، پیكرهای پاك گمنامان برای اهل زمین، در میان خیل عاشقان مردم كاشان در میدان جهاد و گلزار شهدا میهمان زمزمه های كمیل و ندبه شهیدپروران كاشانی خواهد بود.

فرمانده سپاه كاشان با اشاره به اینكه صبح روز جمعه مردم كاشان با این شهدا وداع خواهند كرد، تاكید كرد: كاروان شهدا از مسیر راوند به سمت قم روانه شده و در 14 خردادماه در مرقد امام خمینی(ره) به پیر و مقتدای خود خواهند پیوست.

سرهنگ پاسدار نایینی همچنین اهمیت حضور شهدا پس از 25 سال در میان نسل جوان را یادآور شد و تصریح كرد: تجدید خاطره روزهای جهاد و رشادت برای جوانان ضروری بوده و علاوه بر این خاطره روزهای پایداری و مردانگی را در خاطر نسل انقلاب تداعی می كند.

وی افزود: شهدا شمع و چراغ محفل آرامش و آسایش ما بوده و این روزها به بركت حضور آنها شهر كاشان نورانی شده و در ماه رحمت الهی، توفیقی دوچندان نصیب شهر معطر و معنوی این شهر و دیار شده است.

1724/7431