اسدآباد- مدير موسسه نشر قرآن راهيان نورگفت :خانواده‌ها در تربيت فرزندان پيش از توجه به مباحث جسماني و اجتماعي به مباحث تربيتي و آموزه‌هاي قرآني توجه داشته باشند

'مظاهر عظیمی' روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه قرآن كتاب هدایت در زندگی انسان‌ها است به آیات ابتدایی سوره بقره اشاره كرد و افزود: خداوند در آیات ابتدایی سوره بقره، قرآن رابه عنوان بهترین كتاب برای هدایت و زندگی انسان‌ها معرفی كرده است.

وی با اشاره به اینكه قرآن روش درست زیستن را به انسان‌ها آموخته است، اظهارداشت: قرآن كریم دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین‌كننده سعادت فردی، اجتماعی، دنیوی و اخروی بوده و البته انسان‌ها باید این آموزه‌های قرآنی را در زندگی خود به كار گرفته و موفقیت‌های زندگی خود را از قرآن بگیرند.

وی از عضویت 150نفر از نوجوانان در موسسه نشر قران راهیان نور خبر دادو گفت :در تابستان و هنگام اوقات فراغت استقبال دانش آموزان بیشتر شده و این تعداد به 400 نفر قرآن آموز هم خواهد رسید و در زمینه های مختلف علوم قرآنی ، حفظ و قرائت ، مفاهیم و تفسیر تحت آموزش قرار می گیرند .

عظیمی برگزاری مسابقه تفسیرسوره مباركه اسراء ، مسابقه كتاب خوانی راه روشن و تجلیل از نفرات برتر مسابقه قرآنی مصباح الهدی(ویژه هیئت های مذهبی ) و مسابقه بزرگ قرآنی خورشید عالمتاب (ویژه دانش آموزان) را از جمله فعالیتهای موسسه نشر قرآن راهیان نور عنوان كرد كه در سالجاری انجام شده است .

وی با اشاره به اتمام تعطیلی مدارس از اجرای طرح' به تاب' با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان خبر داد و گفت : برنامه های هنری ، علمی ، تربیتی و آموزشی ،قرآنی و ورزشی با استفاده از مربیان كارآزموده و همكاری آموزش و چرورش در این طرح برای دانش آموزان پیش بینی شده است .

551