قم - معاون سياسي امنيتي استانداري قم گفت: استارت اجلاس بين اللمللي تجليل از نيم قرن حماسه جاودان 15 خرداد امسال زده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمد مهدی عرب انصاری' روز سه شنبه در یك نشست خبری اظهار داشت: اراده استاندار و مسوولان استان قم برگزاری این كنفرانس به مناسبت پنجاهمین سالگرد واقعه بسیار مهم 15 خرداد در قم به عنوان مهد انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار قم با بیان اینكه برگزاری چنین اجلاسی مستلزم تشكیل ستاد ویژه با شركت دستگاه ها دولتی و مجموعه های مردمی و نهاد های مختلف اجتماعی است، خاطرنشان كرد: از این نظر كه برگزاری این كنفرانس نیازمند كسب موافقت مسوولان تراز اول كشور به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب است لذا باید فرایندهای لازم را طی كند.

عرب انصاری با اشاره به برنامه های محوری در دست انجام جهت زمینه سازی برای این اجلاس جهانی،تصریح كرد: این برنامه ها با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با اعلام قبلی از سوی این نهاد برگزار خواهد شد كه حضور همه دستگاه های اجرایی در آن ضروری است.

وی با اشاره به انجام تبلیغات در مورد این همایش در سطح شهر اظهار داشت: در بیش از 100 مسجد استان به خصوص مساجد حاشیه ای و محلات پیرامون این موضوع جلساتی ترتیب داده خواهد شد.

ك/2

7406/ 550/