تهران - تالارهاي نمايشي مجموعه تئاتر شهر 14 ، 15 و 17 خرداد ماه به دليل فرارسيدن ايام سوگواري سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و وفات حضرت زينب (س) اجرايي ندارند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،‌ تالارهای نمایشی تئاتر شهر روزهای 14 و 15 خرداد به مناسبت ایام سوگواری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین پانزده خرداد اجرایی ندارند.

نمایش های به صحنه رفته در مجموعه تئاترشهر، چهارشنبه 17 خرداد ماه نیز به دلیل فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب (س) اجرایی نخواهند داشت.

نوبت دوم اجرای نمایش 'گروتسكی بر تبار شناسی دروغ و تنهایی' به كارگردانی سجاد افشاریان(ساعت 21) سه شنبه 16 خرداد ماه نیز به صحنه نخواهد رفت.



** اجرای مجدد نمایش 'سمفونی واژه ها' در سالن انتظار تالار اصلی

اجرای نمایش 'سمفونی واژه ها' به دلیل استقبال تماشاگران در سالن انتظار تالار اصلی از سر گرفته شد.

این اثر نمایشی كه از سه شنبه (19 اردیبهشت ماه) به كارگردانی مهدی امین لاری در سالن انتظار تالار اصلی اجرای خود را آغاز كرده بود به دلیل استقبال تماشاگران، درخواست گروه اجرایی نمایش و موافقت رییس مجموعه تئاتر شهر اجرای مجدد خود را آغاز كرد.

این اثر نمایشی پیش از این در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه رفته بود كه طی پروسه اجرایی نمایش به دلیل ویژگی هایی كه داشت با استقبال تماشاگران مواجه شد.

نمایش بر پایه موسیقی و حركت برای اجرا آماده شده و به نوعی می توان گفت یكی از معدود آثار نمایشی است كه در گونه 'موزیكال فانتزی' به صورت ترانه رسیتال اپرایی خوانده و اجرا خواهد شد. به معنای دیگر داستان، كنش و واكنش ها از طریق ارتباط بدن با آواها پیش می رود كه می تواند برای تماشاگر جذابیت داشته باشد.

نمایش محیطی 'سمفونی واژه' ساعت 16 در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با بازی سیاوش صفری نژاد و حسین پذیره میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.



** آغاز اجرای نمایش محیطی 'تهران' در سالن تشریفات تئاتر شهر

اجرای نمایش محیطی 'تهران' به كارگردانی ماهان چرم شیر از دوشنبه(هشتم خرداد ماه) در سالن تشریفات مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

این اثر نمایشی نوشته محمد چرم شیر از تاریخ یاد شده ساعت 18 در چارچوب اجراهای محیطی تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر در سالن تشریفات خواهد بود.

در نمایش 'تهران' امین موحدی پور به عنوان بازیگر و مارتین شمعون پور به عنوان آهنگساز حضور دارند.

هم اكنون نمایش های 'بام طهران' به كارگردانی سیامك صفری در سالن انتظار تالار اصلی ، 'عشق من حامد بهداد' به كارگردانی افشین هاشمی و زهیر یاری در كافه تریای تالار اصلی، 'سمفونی واژه ها' به كارگردانی مهدی امین لاری در سالن انتظار تالار اصلی و 'خیال های جاده جاجرود- تهران' به كارگردانی غزاله معتمد در كافه تریای تالارهای چهارسو و سایه در قالب اجراهای محیطی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.

فراهنگ**9266**1588