ساري- مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از اجرايي شدن 65 درصد مصوبات سفرهاي هيات دولت در شهركها و نواحي صنعتي استان خبر داد.

'عباسعلی وفایی نژاد' روز سه شنبه در گزارشی به خبرنگاران گفت : اجرای مصوبات سفر هیأت دولت به مازندران ، موجب رشد و توسعه شهركها و نواحی صنعتی استان شده است .

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران بیان داشت : در مجموع مصوبات سه سفر هیات دولت به مازندران ، تعداد 18 مصوبه مربوط به شهركها و نواحی صنعتی استان بوده كه به تصویب هیات دولت رسیده است .

وی افزود : تاكنون 65 درصد از مصوبات سفر ، در شهركها و نواحی صنعتی بطور كامل عملیاتی شده و سایر پروژه های مصوب نیز درحال اجرا می باشد .

وفایی نژاد اظهار داشت : در دور اول سفر هیات دولت به مازندران ، شش طرح مربوط به شهركها و نواحی صنعتی استان به تصویب رسید كه با پیشرفت 85درصدی در حال اجرا است .

وی مهمترین مصوبات دور اول سفر را مربوط به اجرا و تكمیل زیرساختها در شهركها و نواحی صنعتی و توسعه شهرك صنعتی بهشهر با وسعت 80 هكتار ، احداث شهرك صنعتی بابلسر با تملك زمینی با مساحت43 هكتار ، توسعه ناحیه صنعتی نارنج داربن تنكابن با وسعت 10 هكتار عنوان كرد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران اظهار داشت: اجرای طرح مطالعه شناخت خوشه صنایع غذایی از مصوبات دور دوم سفر، بطور صد درصد به پایان رسیده است و مطالعه و عملیات احداث تصفیه خانه در شهركهای صنعتی بابكان ، جویبار و بندپی با 75 درصد پیشرفت ، درحال انجام می باشد .

وی ادامه داد : تعداد هشت طرح در دور سوم سفر به مازندران ، مربوط به شهركهـا و نواحی صنعتی استان به تصویب رسید كه مطالعه ایجاد شهرك صنعتی صنایع تبدیلی كشاورزی با صـد درصـد پیشرفت و تصفیـه خـانه شهركهـای صنعتی جویبـار و بابكان و همچنین مطالعـه و طراحی تصفیـه خانه شهركهای صنعتی بشل و شهـدای محمودآباد ( تشبندان ) درحال انجام است .

مازندران 38شهرك و ناحیه صنعتی دارد.ك/3

2585/402