گرگان - معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت: امامت و ولايت ركن نظام اسلامي است كه در راستاي تكميل كردن رسالت پيامبر اسلام (ص) كه همان طاغوت ستيزي است، قرار دارد.

به گزارش ایرنا 'علیرضا جمشیدی' عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی ستاد غدیر استان 'بزرگداشت دهه امامت و ولایت' اظهار داشت: امروز در عصر امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری با همان ادبیات ، قوانین ، موضع گیری و روش و منش نبوی نظام دینی و امت اسلامی را رهبری می نمایند.

وی افزود: تمامی دنیای طاغوت و مستكبران در صدد ناكارآمد نشان دادن فرهنگ ولایت و امامت هستند حال آنكه بیداری اسلامی به پرچمداری ایران و با تأسی از همان فرهنگ ولایی در حال توسعه و ترویج و سرنگونی حكومتهای طاغوتی است.

جمشیدی با بیان اینكه موضوع غدیر همان موضوع امامت و ولایت است تصریح كرد: آنچه كه سبب پایداری نظام دینی و تقویت بیداری اسلامی می شود ناشی از فرهنگ غدیر و جهت گیری درستی است كه باید آن را تقویت كرده و استمرار دهیم.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را جهت دار كردن برنامه های مرتبط با دهه امامت و ولایت ، ایجاد وحدت رویه جهت اجرای كارآمد و مناسب تر برنامه ها و تقویت و پشتیبانی برنامه های قابل اجرا عنوان كرد.

معاون استاندار گلستان جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه امامت و ولایت از تشكیل كمیته فرهنگی به مدیریت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، كمیته اطلاع رسانی به مدیریت صدا و سیمای مركز استان ، كمیته مراسم به مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی و كمیته پشتیبانی با مدیریت اداره كل برنامه و بودجه استانداری خبرداد.

وی همچنین بر لزوم برگزاری همایش ، برپایی نمایشگاه ، برگزاری مسابقات مختلف و سایر برنامه های فرهنگی در این ایام بمنظور تقویت اصول نظام و جایگاه ولایت فقیه تأكید كرد.

حجت الاسلام 'سید محسن طاهری' دبیر ستاد غدیر استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینكه امامت و ولایت محور اعتقادات دینی ما و ارزش های جمهوری اسلامی است ،گفت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی جهت تقویت ارزشهای دینی و انقلابی ما است ، از این جهت باید نگاه ویژه ای به عید ولایت داشته باشیم.

دهه امامت و ولایت در سال 91 از تاریخ 5 آبان ماه مصادف با عید سعید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

601