ساري - فرماندار آمل گفت : استاندار مازندران روز جمعه هفته جاري ، شانزدهم تير ماه ، با مردم اين شهرستان ديدار چهره به چهره دارد.

' یدالله اكبرزاده ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ' سید علی اكبر طاهایی ' را در این دیدار كه در مصلی بزرگ قدس برگزار می شود ، معاونان و مدیران ستادی استانداری ، جمعی از مدیران كل دستگاه های اجرایی ، روسای سازمان ها و بانك های استان همراهی می كنند.

وی ادامه داد : در این دیدار ، استاندار و مدیران استان با حضور در مصلای نماز جمعه آمل، ضمن ملاقات با مردم و حل مشكلات آنان ، در نماز جمعه شهرستان نیز شركت خواهند كرد.

فرماندار آمل گفت : شهروندان آملی می توانند از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه با حضور در مصلی بزرگ قدس ، مشكلات خود را با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران در میان بگذارند.

اكبرزاده اضافه كرد : دیدار چهره به چهره استاندار مازندران با شهروندان آملی و رسیدگی به مشكلات آنان تا پس از اقامه نماز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

وی یادآورشد : استاندار مازندران و هیات همراه همچنین علاون بر حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان ، با خانواده های معزز شهیدان ، جانبازان و ایثارگران دیدار خواهند كرد.

اكبرزاده برگزاری جلسه در خصوص مسایل شهری و عمران آمل را از دیگر برنامه های سفر استاندار مازندران به این شهرستان معرفی كرد.

استاندار مازندران پارسال نیز در پانزدهمین دیدار چهره به چهره با شهروندان استان به شهرستان آمل سفر و با حدود یكهزار و 450 نفر از شهروندان این شهر دیدار و مشكلات آنان را ازنزدیك بررسی كرده بود.

دیدار این هفته استاندار مازندران با مردم آمل ، بیست و ششمین دیدار چهره به چهره وی با شهروندان استان است.ك/3

7327/1654