زاهدان - عمليات ساخت بزرگترين مجتمع فرهنگي، رفاهي و خدماتي بين راهي جنوب سيستان و بلوچستان با حضور علماي شيعه و سني و جمعي از مسوولان استاني در ايرانشهر شروع شد.

به گزارش ایرنا، مدیركل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در این مراسم گفت: این مجتمع فرهنگی و رفاهی با عنوان حضرت ابوالفضل(ع) با هدف رفاه حال مسافران در زمینی به گستره 10 هكتار در هشت كیلومتری محور ایرانشهر - خاش ساخته می شود.

حجت الاسلام'منصور هاشمی' افزود: با توجه به فعال شدن جاده ترانزیتی چابهار - میلك و تردد تعداد زیاد مسافر ، این مسیر نیاز به مكان های رفاهی و استراحتگاه های بین راهی دارد.

وی ادامه داد: 50 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام عملیات ساخت مجتمع فرهنگی، رفاهی و خدماتی بین راهی حضرت ابوالفضل(ع) طی دو سال آینده هزینه خواهد شد.

مدیركل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در این مجتمع مسجد، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فضای سبز، پارك و استراحتگاه پیش بینی شده است.

امام جمعه ایرانشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد مجتمع های فرهنگی، رفاهی و خدماتی نقش مهمی در ترویج مسائل دینی بویژه اقامه نماز اول وقت دارد.

حجت الاسلام'محمدجواد عبدالهی' افزود: مسافران با اقامت موقت در این مجتمع ها به آرامش روحی و تمدد اعصاب لازم برای ادامه مسیر دست خواهند یافت كه نتیجه آن رانندگی با حوصله و كاهش آمار تصادفات است. ك/2

7307/7314 / 653