زنجان - معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار زنجان گفت: توسعه ورزش‌‌هاي همگاني از اولويت‌هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري زنجان است.

علی محمدی روز شنبه بابیان این مطلب افزود: به همین منظور ایجاد بسترهای لازم برای تحقق جامعه سالم و شهروندان سالم و شاداب در سرلوحه كار این شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به اینكه بوستان‌ها و پارك‌ها فضای خوبی برای اجرای ورزش‌های همگانی است، ادامه داد: در این راستا نخستین برنامه ورزشی همگانی در پارك رجایی زنجان برنامه ریزی شد و روزانه تعداد زیادی از شهروندان زیر نظر مربیان مجرب در این پارك ورزش صبحگاهی انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان با بیان اینكه اجرای ورزش همگانی در این پارك، با استقبال شهروندان زنجانی مواجه شده است، ادامه داد: علاوه بر این پارك، پارك بانوان شهرداری نیز برنامه‌های مختلف ورزشی را برای بانوان برگزار می‌كند.

محمدی با اشاره به اینكه دوچرخه سواری، اسكیت سواری، ایروبیك، پیاده روی، شطرنج و... زیر نظر مربیان مجرب در پارك بانوان برگزار می‌شود، افزود: این ورزش‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینكه پارك ملت زنجان نیز بستر مناسبی برای ورزش‌های همگانی و حضور مردم برای ورزش فراهم كرده است، خاطر نشان كرد: به منظور تشویق و ترغیب مردم به ورزش امكانات ورزشی خوبی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان تصریح كرد: همچنین برای راحتی همشهریان ست‌های ورزشی در محل‌های مناسب در سطح شهر و یا پارك‌ها نصب شده است.

محمدی ابراز امیدواری كرد با مشاركت مردم شاهد توسعه روز افزون ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی در جامعه باشیم.

596/522