ساري - امام جمعه ساري گفت: مسوولان منازعات سياسي را كنار بگذارند و بيشتر به فكر معيشت و اقتصاد مردم باشند.

آیت الله ' نورالله طبرسی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: مسوولان نظام اسلامی باید با مدیریت صحیح و هوشمندانه، قیمت ارزاق و مایحتاج عمومی مردم را هدایت كنند تا مردم در ماه مبارك رمضان با كمبود ارزاق مواجه نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از گرانی و تورم لجام گسیخته در جامعه، اظهار داشت: مسوولان ذیربط موظفند با محور قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز با وحدت و همدلی در رفع مشكلات اقتصادی جامعه بیش از گذشته كوشا باشند.

وی افزود: مردم در بلندترین روزهای خدا به میهمانی خدا دعوت شده اند و حق دارند مایحتاج خود را با قیمت منصفانه دریافت كنند و مسوولان نظام هم موظفند این مایحتاج را با قیمت منصفانه و مناسب در اختیار مردم قرار دهند.

امام جمعه ساری همچنین گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در طول پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی امتحان خود را با حضور فیزیكی در صحنه های انقلاب، با موفقیت گذرانده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تحریم های اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره كرد و اظهار داشت: دشمنان از بدو پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی همچنان با تحریم های گوناگون قصد تضعیف حاكمیت اسلامی و ایجاد تفرقه و تشنج بین مردم و مسوولان را داشته اند.

وی افزود : به فضل خداوند متعال، تمامی ترفندها و توطئه های شوم دشمنان اسلام با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آگاهی مردم ولایتمدار میهن اسلامی نقش برآب شده است.

امام جمعه مركز مازندران به فضلیت ماه مبارك رمضان اشاره كرد و بیان داشت : ماه مبارك رمضان یكی از ماه های افضل خداست و كسانی كه به میهمانی خدا دعوت شده اند به طور قطع از نعمات این ماه عزیز بهره مند خواهند شد. ك/3

609/1654/508