زنجان - همزمان با هفته بهزيستي 58 واحد مسكوني مددجويان در شهرستان خدابنده افتتاح و به خانواده هاي مددجويان واجد شرايط تحويل داده شد.

مدیركل بهزیستی استان زنجان گفت: تأمین مسكن مددجویان در رفع دغدغه های زندگی آنها ودر كنار مشكلاتی كه دارند از اهم سیاست های سازمان بهزیستی است.

عباسعلی خلدی با اشاره به فعالیت های متنوع بهزیستی افزود: لازمه تحقق كلیه فعالیت ها كمك همه مسئولین به جامعه هدف بهزیستی است.

وی زیربنای هرواحد مسكونی مددجویی افتتاح شده را 50 مترمربع عنوان و اظهار كرد: 58 واحد مسكونی مددجویان بهزیستی خدابنده با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و 320میلیون ریال احداث شده است.

خلدی همچنین در مراسم كلنگ زنی مجتمع حمایتی بهزیستی خدابنده خاطرنشان كرد: ساخت مجتمع های توانبخشی گامی ست در راستای بازتوانی و كمك به معلولین و اشخاصی كه نیاز به توانبخشی دارند.

وی با تقدیر از شهردار خدابنده در خصوص اهداء زمین این مجتمع تصریح كرد: این مجتمع در زمینی به مساحت دوهزار مترمربع و در زیربنای 800 مترمربعی احداث خواهد شد و اعتبار ساخت آن بیش از چهارمیلیارد ریال پیش بینی شده است.

در هفته بهزیستی همچنین اولین گروه همیار معلولین با اعتباری بالغ بر 110 میلیون ریال افتتاح شد و با افتتاح این گروه هفت معلول جسمی و حركتی به طور مستقیم مشغول فعالیت در زمینه خیاطی شدند.

596/522