تهران- تهيه كننده فيلم سينمايي 'زندگي خصوصي آقا و خانم ميم' گفت كه زمان مناسب براي نمايش عمومي اين اثر سينمايي به دليل شرايط نابسامان كنوني در حال از دست رفتن است.

محمدرضا شفیعی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: زندگی خصوصی آقا و خانم میم پروانه نمایش دارد اما در اوضاع كنونی سینما نمی دانیم چه باید بكنیم.

وی درباره گمانه زنی ها درباره اكران یا عدم اكران این فیلم در سالن های سینمایی حوزه هنری یادآور شد: صحبت كردن درباره اكران فیلم آقا و خانم میم از سوی حوزه هنری بیشتر به حاشیه ها دامن می زند و در این باره اظهار نظر نمی كنم.

شفیعی تاكید كرد: بهترین زمان ها برای اكران فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم را از دست می دهیم اما در اكران این فیلم برای امسال اهتمام داریم.

فیلم زندگی خصوصی خانم و آقای میم در بخش جنبی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شد.

این اثر به كارگردانی 'روح اله حجازی' روایت یك زوج است كه با توجه به شرایط خاص كاری مجبور می شوند فضای جدیدی را تجربه كنند.

از مهمترین نكات این اثر سینمایی، حضور ابراهیم حاتمی كیا در این اثر سینمایی به عنوان بازیگر است. این برای نخستین بار است كه حاتمی كیا در فیلمی خودش آنرا كارگردانی نمی كند به ایفای نقش پرداخته است.

مهتاب كرامتی و حمید فرخ نژاد از دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فراهنگ**1983**