بوكان، اروميه - معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي با تاكيد بر آمادگي مردم و دستگاه هاي اجرايي براي خنثي كردن تحريم هاي دشمنان گفت: تحريم هاي دشمنان تا كنون فرصت هاي زيادي را براي پيشرفت و خودكفايي ايراني اسلامي ايجاد كرده است .

سید جواد محمودی روز یكشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان بوكان با اشاره به توطئه های خصمانه دشمنان ملت ایران اسلامی اظهار داشت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هدفگیری اقتصادی دشمن نشانگر جهت گیری صریح و حركت رو به رشد ملت ایران اسلامی است كه با اتحاد و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری از آن گذر خواهیم كرد.

وی با بیان اینكه رویارویی ملت ایران با استكبار جهانی یك مواجه بنیادین است اضافه كرد: دشمنان این ملت و نظام به واسطه خطر و تهدیدی كه از تحقق آرمان های مردم ایران اسلامی احساس می كنند سعی در مقابله و متوقف ساختن این حركت عظیم و روبه جلو ملت ایران را دارند كه ما نیز باید با انجام درست وظایفان توطئه های آنان را خنثی كنیم.

محمودی به اولویت های عمرانی و افزایش نظارت بر روند احداث طرح ها و تكمیل پروژه های نیمه تمام و اختصاص اعتبارات لازم برای بهره برداری از پروژه های عمرانی كه امكان افتتاح آنها در سفر چهارم هیأت دولت را دارند تأكید كرد.

فرماندار بوكان نیز در این جلسه با عنوان اینكه خدمات دولت های نهم و دهم در تاریخ شهرستان بوكان بی نظیر است گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات متعددی برای توسعه و عمران شهرستان انجام گرفته است و در مدت فعالیت دولت خدمتگزار و عدالت محور نهم و دهم نیزخدمات شایان توجهی برای محرومیت زدایی و آبادانی شهرستان انجام شده است.

حسن عباسی افزود: در سال های اخیر زیرساخت های عمرانی در حوزه های نظیر توسعه منابع آب، بهبود معیشت روستایی، بهسازی راههای روستایی، افزایش چهار برابری فضاهای ورزشی و افزایش اشتغال جوانان افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: در شهرستان بوكان از مجموعه طرح های عمرانی در حال اجرا دو طرح مهم و شاخص جزو طرح های مهر ماندگار استان است كه تا پایان فعالیت دولت دهم به بهره برداری می رسند.

عباسی ورزشگاه پنج هزار نفری بوكان به همراه پروژه كنارگذر بوكان به طول 15 كیلومتر را از جمله طرح های مهر ماندگار عنوان كرد و افزود: در ماه های اخیر عملیات عمرانی این پروژه ها مضاعف شده است و در حال حاضر سرعت اجرایی خوبی دارند.

فرماندار بوكان تعریض جاده بوكان – میاندوآب، احداث كارخانه سیمان سردار، ساخت 1550 واحد مسكونی مهر، آسفالت را ه های روستایی و عملیات اجرایی سد سیمینه و خراسانه را از دیگر پروژه های شاخص در شهرستان بوكان عنوان كرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها كه در دوران دولت های نهم و دهم آغاز شده است چهره شهرستان بوكان متحول خواهد شد.

عباسی تكمیل پروژه ورزشی كارگران بوكان، سیلوی 70 هزار تنی، فضاهای آموزشی مجتمع های مسكونی مهر ماندگار، تكمیل خط انتقال فاضلاب و بهسازی و آسفالت معابر واحدهای مسكونی مهر شهرستان را خواستار شد.

امام جمعه شهرستان بوكان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در میان ملت های آزاده جهان گفت: با رهبری مقام عظمای ولایت و پایداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ابرقدرت های جهان از پیشرفت ایران در عرصه های مختلف خوف و بیم دارند و برای متوقف ساختن این حركت عظیم به توطئه های مختلف متوسل شده اند .

ماموستا خلیفه زاده با تقدیر از تلاش های استاندار و مدیران ارشد استان در توجه به مناطق محروم افزود:در سال های اخیر با توزیع عادلانه اعتبارات و اهتمام مدیران چهره محرومیت از شهرهای كمتر توسعه یافته استان برطرف شده است.

در ادامه این جلسه ، معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی به همراه تعدادی از مدیران اجرایی استان، فرماندار و مدیران شهرستان بوكان از روند اجرای پروژه های مسكن مهر، كنارگذر، استادیوم 5 هزار نفری و طرح توسعه بیمارستان بوكان بازدید به عمل آوردند.

583