استان تهران - بهارستان - مدير آموزش و پرورش ناحيه 2 بهارستان اعلام كرد: يكي از بزرگترين استخرهاي دانش آموزي استان تهران در بهارستان ساخته مي شود.

به گزارش روز یك شنبه ایرنا، چند سالی است كه در آموزش و پرورش و در راستای تحول بنیادین، اقدامات قابل توجهی در جهت توسعه ورزش كشور صورت گرفته است؛ كه از آن جمله می­ توان به طرح «سباح» كه همان آموزش شنا به دانش ­آموزان است اشاره نمود. طرحی كه با استقبال دانش ­آموزان و اولیای آن­ها روبرو شده ­است.

حال كه دولت خدمتگزار با سفر به نقاط دور و نزدیك كشور سعی در رفع مشكلات و تخصیص امكانات به ملّت شریف ایران اسلامی است، نوبت به شهرستان بهارستان می­ رسد تا «مهری ماندگار» برجای بماند.

در دور سوم سفرهای هیأت دولت به شهرستان بهارستان، مصوّب گردید تا یكی از بزرگترین استخرهای دانش­ آموزی استان تهران در روستای اورین بخش بوستان شهرستان بهارستان احداث گردد.

'عبداله نوحی'، مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان با ابراز رضایت از پیشرفت این فضای ورزشی می­ گوید: اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال برای احداث این استخر تخصیص داده شده است كه نشان دهنده­ عزم دولت در خدمت به مردم مناطق كمتر برخوردار و گسترش فرهنگ ورزش عمومی است.

این پروژه درزمینی به مساحت 2100 متر مربع احداث می­ شود كه در نوع خود كم­ نظیر است.

نوحی درخصوص پیشرفت این پروژه می­ گوید: پیشرفت فیزیكی تاكنون 60 درصد بوده است كه با امید به الطاف الهی و تلاش مسئولین ذیربط، تا پایان دولت دهم شاهد به بهره­­ برداری رسیدن مجموعه خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان، احداث این استخر را سرمایه ­ای برای منطقه دانست و وجود آن را باعث توسعه­ فضاهای ورزشی و ایجاد روحیه­ نشاط و شادابی در دانش­ آموزان ناحیه2 بهارستان عنوان كرد.

نوحی ادامه داد، پس از بهره ­برداری از این استخر، اجرای طرح «سباح» كه ویژه­ آموزش شنا به دانش­ آموزان پایه­ سوم ابتدایی است به صورت متمركز در این مكان انجام خواهد شد.

وی همچنین از تمامی مسئولین منطقه­ ای و استانی كه در احداث این پروژه همكاری­های لازم را داشته ­اند تقدیر نمود.

شایان ذكر است كه، پروژه احداث استخر مجموعه ورزشی اورین، یكی از پروژه­های طرح «مهر ماندگار» دولت در شهرستان بهارستان است.

تهرام/1914 / 1396