ساري – فرمانده پليس راه استان مازندران از باز بودن تمامي راههاي اصلي، فرعي و روستايي استان خبر دادوگفت: هم اكنون تردد در جاده محوري كندوان نيمه سنگين و روان است .

سرهنگ 'جعفر محمدنژاد' عصر روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا،افزود : تردد در محور مواصلاتی هراز در ساعات قبل ، نیمه سنگین بود كه هم اكنون تاحدودی عادی شده و روان است و تردد خودروها به صورت معمول در حال انجام است .

وی وضعیت ترافیكی سایر محورهای مواصلاتی استان را عادی و روان اعلام كرد و بیان داشت: وضعیت ترافیكی در محورهای مواصلاتی همچون جاده فیروزكوه، عادی و روان است .

محمدنژاد بااشاره به اعمال محدودیت های ترافیكی درراههای اصلی استان، اظهار داشت : این محدویت ها به منظور تردد آسان و با آرامش مسافران در این محورها برقرار شده است .

وی به رانندگان توصیه كرد قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی را بطور كامل رعایت كنند و از گرفتن سبقت و سرعت غیر مجاز به شدت پرهیز كنند تا در این مناطق ، شاهد حوادث ناگوار و دلخراش نباشیم .

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر از شهروندان تقاضا كرد با تدابیر و برنامه ریزی مناسب ، اقدام به سفر به استان سرسبر مازندران كنند تا شاهد ترافیك سنگین در جاده های این استان نباشم .

وی محورهای مواصلاتی استان را دارای مناطق صعب العبور و تونل های فراوان دانست و مسافران تقاضا كرد با مدیریت سفر ، از ایجاد ترافیك های سنگین خودداری كنند تا سفری آرام و بدون دردسر داشته باشند .

محمد نژاد از آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان در جاده های استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه كنند . ك/3

519/402