كاشان - نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي گفت: اتحاد جهان اسلام موجب آزادسازي سرزمين فلسطين و قدس شريف قبله نخست مسلمانان خواهد شد.

'عباسعلی منصوری'، روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع شهروندان كاشانی با اشاره به اهداف تشكیل رژیم نامشروع صهیونیستی افزود: روباه پیر انگلستان محل استقرار رژیم منحوس صهیونیستی را در نقطه ای قرار دارد كه همانند خنجری در قلب جغرافیای جهان اسلام بود.

وی گفت: هدف عاملان تشكیل این رژیم غاصب، ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بود.

او ادامه داد: با انعقاد قرارداد كمپ دیوید تمام جهان تصورمی كرد دوران افول دین اسلام فرار رسیده اما هیچكس تصور نمی كرد یك روحانی 80 ساله بتواند بار دیگر گفتمان اسلامی را احیا كند.

این نمانده مجلس افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم متجاوز صهیونیستی نیز به پایان راه خود رسید و اگر هم اكنون تمام جهان كفر روبروی ایران ایستاده نشانه هدف قرار گرفتن قلب صهیونیسم توسط نظام اسلامی است.

منصوری گفت: همچنین حمایت ایران از لبنان، فلسطین و سوریه موجب شده تا در مقابل نظام سلطه ایستادگی كرده و آنها را با خواری و ذلت به عقب برانیم.

وی افزود: سوریه به عنوان یكی از اعضای جبهه مقاومت هم اكنون تاوان حركتی را پس می دهد كه مبتكر آن ایران بوده و با نابودی رژیم صهیونیستی نیز به پایان خواهد رسید.

او بیان كرد: اگر روحیه امید در ملت فلسطین بارور شده نتیجه حمایتهای بی دریغ مردم ایران اسلامی از مدافعان آزادیخواهی و مبارزه با مستكبران است.

وی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی و نیز رهبر معظم انقلاب در هدایت جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نقش اصلی را بر عهده داشته و دارند.

روزه داران كاشانی با پیمودن مسیر میدان 'كمال الملك' تا مسجد حبیب بن موسی این شهر محل برگزاری نماز جمعه و سردادن شعارهای 'امروز روز ذلت آمریكا است پایان اقتدار خودكامه ها است و قیام كن مسلمان جهاد كن مسلمان بیت المقدست را آزاد كن مسلمان' حمایت خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام كردند.

1724/7428