شاهرود - نماينده شهرستانهاي شاهرود و ميامي در مجلس شوراي اسلامي استفاده از نيروهاي بومي در دستگاههاي اجرايي شهرستان ميامي را مورد تاكيد قرار داد.

'كاظم جلالی ' روز چهارشنبه در مراسم اولین سالروز ارتقای بخش میامی به شهرستان در مسجد جامع میامی با انتقاد از میزان اختصاص بودجه این شهرستان گفت: تامین منابع مالی مورد نیاز این شهرستان تاثیر بسزایی در رشد و توسعه آن دارد.

وی به 65 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته شهرستان میامی اشاره كرد و تاكید كرد : این مقدار بودجه می بایست به نحو مناسبی در سطح این شهرستان توزیع شود ،تابتوان بیشترین خدمات را به مردم ارایه كرد.

وی با قدردانی از برگزاركنندگان گرامیداشت نخستین سالروز شهرستان شدن میامی ،گفت : همانگونه كه مردم میامی با وحدت،برادری ،همدلی و همكاری با مسوولان این منطقه را به شهرستان ارتقا دادند،با این ویژگی ها می توانند در همه زمینه ها این شهرستان را ارتقا دهند.

رییس مركز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: در این راستا دعوت از موثرین و بخش خصوص برای سرمایه گذاری در این شهرستان بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینكه مردم این منطقه باید همواره برای توسعه میامی ،تعامل و همكاری خود را با امام جمعه ،اعضای شورای شهر و سایر مسوولان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند گفت :افزایش سطح تعامل و همكاری مردم و مسوولان بسیار ارزشمند است.

جلالی با بیان اینكه شهرستان میامی برای تامین زیر ساختها در بخش های مختلف در آغاز راه قرار دارد ،تاكید كرد : مدیریت،برنامه ریزی و اولویت بندی در تامین زیرساخت ها یك امر ضروری است و امیدواریم نیازهای ضروری این شهرستان به سرعت تامین شود.

نماینده شهرستانهای میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی استقرار دستگاههای اجرایی در میامی را بسیار مهم دانست و گفت : این امر از سوی وی و استاندار سمنان به جدیت در حال پیگیری است.

نماینده شهرستانهای میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی به طرح های جاده عباس آباد و احداث سد كالپوش میامی به عنوان دو پروژه بزرگ این منطقه نیز اشاره و خاطر نشان كرد : ذخیره آب در سد كالپوش حدود 17میلیون مترمكعب است و بهره برداری ازاین طرح مهم،در تامین آب مورد نیاز بخش كشاورزی شهرستانهای شاهرود و میامی به عنوان یك ذخیره آبی ،بسیار دارای اهمیت است.

جلالی به راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در میامی اشاره كرد و گفت: امیدواریم ،رشد و توسعه دانشگاه ها در شهرهای اطراف ،سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی اظهارداشت : استقرار یك واحد دانشگاه آزاد اسلامی در میامی نیز به عنوان یكی از نیازهای مهم این شهرستان با جدیت در حال پیگری است.ك/2

1496/608