شش طرح عمراني، كشاورزي و خدماتي در چهارمين روز از هفته دولت با حضور فرماندار، نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسوولان محلي در سيرجان به بهره برداري رسيد يا عمليات اجرايي آنها آغاز شد.

به گزارش ایرنا،‌ این طرح ها شامل طرح گلخانه ای مجتمع پردیس شهرستان سیرجان به وسعت پنج هزار متر مربع است كه با اعتبار 600 میلیون ریال از محل اعتبارات اشتغالزایی زمینه اشتغال پنج نفر را ایجاد كرده است.

گازرسانی به مجتمع گلخانه ای سیرجان با اعتبار یك میلیارد و 600 میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید كه برای این طرح سه كیلومتر لوله گذاری شده است.

طرح گازرسانی به روستاهای فیروزآباد و امیرآباد سوخك با اعتبار سه میلیارد ریال و با اجرای 39 كیلومتر خطوط انتقال گاز از دیگر طرح های افتتاح شده بود كه 180 خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.

همچنین مجموعه ورزشی هماشهر از توابع بخش پاریز با مساحت هفت هزار متر مربع شامل زمین های والیبال، فوتبال، فوتسال و بسكتبال عملیات اجرایی آن آغاز شده كه در مرحله اول 500 میلیون ریال اجرای طرح را شهرداری هماشهر و تربیت بدنی پرداخت كرده است.

عملیات اجرایی پارك ولایت شهر پاریز با مساحت یك هكتار و اعتبار دو میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شهرداری نیز امروز آغاز شد.

طرح ساماندهی گلزار شهدای هماشهر از بخش پاریز نیز با اعتبار 400 میلیون ریال آغاز شد.ك/3

7435/8154/2624