لندن – پرچمدار كاروان ورزشي جمهوري اسلامي ايران در چهاردهمين دوره بازيهاي پارالمپيك گفت: پرچمدار بودن آن هم در اين بازيهاي معتبر برايم افتخار بزرگي است اما هدف من اين است كه به مدال طلاي پرتاب نيزه اين دوره از مسابقات برسم.

'عبدالرضا جوكار' یكی از پرافتخارترین ورزشكاران ایرانی در بازیهای پارالمپیك لندن سه شنبه شب پس از پایان تمریناتش كه در ورزشگاه 'نیوهم' در شرق لندن برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: خوشبختانه هم من و هم دیگر ملی پوشان دو و میدانی ایران، تمرینات شاداب و خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از شرایط روحی و فنی بالایی برخورداریم.

وی اظهارداشت: تمام هم و غم من این است كه در پنجمین حضورم در پارالمپیك بتوانم ناب ترین مدال را به سینه بزنم و در این راه از هیچ كوششی دریغ نخواهم كرد.

جوكار كه قرار است در مسابقات پرتاب نیزه 'كلاس 53' شركت كند، در ادامه گفت: آخرین ركوردم 8/22 متر بوده كه ركورد پارالمپیك محسوب می شود. امید است در پرتو دعای خیر مردم بتوانم به مدال طلا برسم.

پرچمدار كشورمان كه تاكنون شش مدال(دو طلا، یك نقره و سه برنز) در چهار دوره گذشته بازیهای پارالمپیك كسب كرده، قرار است چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه این رقابت ها، پرچم پرافتخار كشورمان را حمل كند.

بازیهای پارالمپیك 2012 با حضور بیش از چهار هزار ورزشكار از 162 كشور جهان طی روزهای هشتم تا 19 شهریور در شهر لندن برگزار می شود.

جمهوری اسلامی ایران با 79 ورزشكار در 13 رشته تیمی و انفرادی این مسابقات حضور خواهد داشت.

اروپام**1592**345