بندرعباس- نماينده دستيار ويژه رئيس جمهوري به همراه مديركل بنياد شهيد هرمزگان از مجتمع در حال احداث فرهنگي ورزشي وتوانبخشي ايثار هرمزگان در قالب طرح مهر ماندگار بازديد كرد.

به گزارش ایرنا، روز یكشنبه، رضا رصاف دربازدید از این مجتمع گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار بنیاد شهید وامور ایثارگران هرمزگان از لحاظ مراحل پیشرفت در بین سایر استانها برتر است كه گزارشی از این روند به نماینده ویژه رئیس جمهوری در پروژه های مهر ماندگار ارائه می شود.

این مسئول درادامه از سفر محرابیان نماینده ویژه رئیس جمهور در راستای تامین اعتبار و بهره برداری از پروژه های ی مهر ماندگار به استان ها خبر داد و اظهارداشت: جهت تكمیل این پروژه مهم نیز اعتباركافی در اختیار بنیاد شهید هرمزگان قرار می گیرد.

رصاف در ادامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی این نظام و انقلاب برشمرد وگفت: امروز هر چه داریم از بركت ایثارگران است و ما مسئولان نیز باید همه تلاش خود را جهت رفاه حال این قشر بكار بگیریم.

مدیركل بنیادشهید وامورایثارگران هرمزگان نیز ضمن گزارشی از روند احداث این مجتمع بزرگ، از قرار گرفتن این طرح در قالب طرح های مهر ماندگار خبر داد و گفت : بلوك ورزشی مجتمع ایثار با 98 درصد پیشرفت فیزیكی تا دو ماه آینده آماده بهره برداری است.

اسحاق دستگزین افزود: بلوك توانبخشی مجتمع ایثار نیز تاكنون 28 درصد پیشرفت دارد و در صورت تامین اعتبار بلوك توانبخشی و فرهنگی این مجتمع تا قبل از اتمام دولت دهم به پایان می رسد.

گفتنی پروژه مجتمع ایثار هرمزگان در زمینی به مساحت چهار هزار و 462 مترمربع و زیربنای هفت هزار مترمربع در سه بلوك ورزشی، فرهنگی و توانبخشی در بلوار امام حسین (ع) شهرستان بندرعباس در دست احداث است. ك/3

7195/668