اروميه - نمايشگاه آثار دفاع مقدس با هدف قدرداني از ايثارگري هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و نمايش توانمنديهاي نيروهاي اسلام روز پنجشنبه در پارك جنگلي اروميه افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس ارومیه در 50 غرفه و با مشاركت نیروی انتظامی، ارتش، تیپ 41 پیاده ، لشكر 3 حمزه سیدالشهدا، فرمانداری ارومیه و سایر دستگاههای اجرایی استان در پارك جنگلی دایر شده است.

سرهنگ علی حجازی فر افزود: اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج دانشجویی، دانش آموزی، محلات، جامعه زنان سپاه، بسیجیان طرح شجره طیبه صالحین، هلال احمر و دیگر نهادها نیز در برپایی این نمایشگاه سهیم هستند.

وی با اشاره به سایر برنامه های سپاه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: راه اندازی تبلیغات شهری در 20 میدان شهر ارومیه، گردهمایی بسیجیان با محور اقتصاد مقاومتی و تبیین نقش دفاع مقدس، حضور در رژه نیروهای مسلح، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس شهرها و روستاهای استان، تجلیل از رزمندگان پیشكسوت، دیدار با خانواده های شهدا و برگزاری شبهای شعر از جمله برنامه هایی است كه در این هفته توسط ناحیه مقامت بسیج سپاه ارومیه اجرا می شود.

این نمایشگاه به مدت یك هفته برای بازدید عموم در پارك جنگلی ارومیه دایر است.

7125/581/پ