يزد- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: رشادت ها و ايثارگري هاي خالصانه رزمندگان سرفراز اسلام در طول دفاع مقدس بايد به بهترين و مناسب ترين شيوه به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یزد با تبریك هفته دفاع مقدس و ضمن تجلیل از جانفشانی رزمندگان اسلام به ذكر خاطراتی از آن دوران پرداخت .

وی اضافه كرد: رزمندگان سلشحور سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس نه تنها در مقابل رژیم وابسته صدام كه در مقابل دنیای استكباری و همه قدرت های شیطانی ایستادند.

امام جمعه یزد به فرق بین جنگ ایران با عراق با سایر جنگ هایی كه در طول تاریخ بشریت رخ داده اشاره و تفاوت اصلی آن را اهداف دشمن و همراهی سایر قدرت ها با متجاوزین بعثی ذكر كرد .

ناصری گفت: ملت قهرمان و رزمندگان دلاور ما با تكیه بر قدرت ایمان و نیروی لایزال الهی بر همه قدرت های شیطانی پیروز شدند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به نقش ایمان در موفقیت ها و كامیابی ها اشاره و رمز و راز ملت قهرمان را همان تكیه بر دین و ولایتمداری عنوان كرد .

ناصری از همه متولیان امور خواست تا مسائل معنوی و ارزشی و ثمرات دفاع مقدس را به نسل انقلاب مننقل كنند كه این امر باید خیلی جدی گرفته شود .

امام جمعه یزد در ابتدای خطبه های اول نماز هم در خصوص ولایت و ولایتمداری اشاره و از ثمرات انقلاب مقدس اسلامی را همین تحقق منویات ولایت دانست .

ناصری هفته كرامت را هم تبریك گفت و در خصوص فضایل و مناقب حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) اشاره كرد .

در بین دو نماز ، بیانیه سپاه الغدیر استان یزد در خصوص دفاع مقدس و ثمرات آن قرائت شد .ك2

7536/1968