تهران - وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري با صدور حكمي 'سيد حسن تاجيك' را به عنوان رايزن علمي و سرپرست جديد دانشجويان ايراني در كشور مالزي منصوب كرد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز سه شنبه وزارت علوم، 'كامران دانشجو' در بخشی از حكم انتصاب رایزن علمی و سرپرست جدید دانشجویان ایرانی در مالزی از وی خواست علاوه بر انجام وظایف مصرح در قانون اعزام مصوب 1364مجلس شورای اسلامی و رعایت كامل آیین نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوب اردیبهشت ماه 1388 وزارتخانه های علوم و بهداشت، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری كشور محل ماموریت را به عنوان رایزن علمی این دو وزارتخانه در آن كشور پیگیری كند.

وزیر علوم در بخش دیگری از این حكم بر شناسایی دقیق استعداد ها و امكانات علمی در مالزی و ایجاد زمینه های لازم برای بهره برداری مناسب از آنها و برقراری ارتباطات و همكاری های علمی با دانشگاه ها و مراكز پژوهشی كشورمان با هماهنگی سازمان امور دانشجویان و سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در كشور مالزی تاكید كرده است.

سید حسن تاجیك پیش از این ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر را به عهده داشت.

همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات 'عزیز اله معماریانی' رایزن علمی و سرپرست سابق دانشجویان ایرانی در مالزی طی مدت تصدی این مسوولیت قدردانی كرد.

فراهنگ**1055**1588