فرماندار جيرفت با تاكيد بر برگزاري يادواره هاي شهدا در مناطق مختلف اين شهرستان، گفت: برگزاري يادواره شهدا در ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت نقش موثري دارد.

به گزارش ایرنا، 'ابراهیم غنچه پور' شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری یادواره دو سردار و 18 شهید روستای علی آباد به خبرنگار ایرنا افزود: خانواده های معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا، نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی تاكید كرد: باید تلاش كنیم تا رابطه عمیق بین جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شود، زیرا جوانانی كه در این فرهنگ قرار گیرند، خطر انحراف آنان كمتر خواهد بود.

غنچه پور، گفت: شهدا هر یك چراغ هدایت ما هستند و باید در زندگی فردی و اجتماعی راه خود از آنان الگو بگیریم.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در سطوح مختلف علمی، تصریح كرد: اگر امروز ملت ایران اسلامی در دنیا با اقتدار هرچه تمام تر در مقابل استكبار جهانی ایستاده و درجات علمی را یكی پس از دیگری طی می كند به بركت درسی است كه از شهدا در هشت سال دفاع مقدس آموخته است.

وی افزود: ما با رفتار و كردار خود نباید زمینه ای را ایجاد كنیم كه شرمنده شهدا شویم.

فرماندار جیرفت، خاطرنشان كرد: انسان باید تلاش كند در مجالس شهدا راه خود را پیدا كند زیرا نزدیك ترین راه برای رسیدن به خدا همین راهی است كه شهدا پیمودند.

یادواره دو سردار و 18 شهید روستای علی آباد شامگاه دوشنبه با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جیرفت برگزار شد.ك/3

7444/8154/2624