اراك- رييس سازمان بسيج عشاير كشور گفت: پيام رزمايش هاي بسيج آمادگي همه جانبه و مقتدرانه قشرهاي مختلف از كيان اسلامي در برابر تهديدها و توطئه هاي دشمنان است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار 'مهدی جمشیدی' روز پنج شنبه در جمع بسیجیان شركت كننده در رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) در اراك افزود: امروز قشرهای مختلف مردم به خصوص بسیجیان برای پاسداری از ارزش های اسلامی آماده هستند.

وی تاكید كرد: تهدیدهای دشمنان علیه ایران اسلامی تنها جنگ روانی و تبلیغاتی است زیرا آنها به خوبی از قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی آشنا هستند و بخشی از آن را در دوران دفاع مقدس درك كردند.

رییس سازمان بسیج عشایر كشور تصریح كرد: ایران اسلامی با بهره مندی از تجربه های گران سنگ دوران دفاع مقدس در اوج قدرت و اقتدار بوده و در صورت حركت های مذبوحانه دشمنان آماده دادن پاسخی كوبنده است.

سردار جمشیدی ادامه داد: بسیجیان سلحشور و نیروهای مسلح با توكل بر خدا، پشتیبانی همه جانبه مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر میدانی پیروز خواهند بود.

وی خاطر نشان كرد: بسیجیان دریا دل و مطیع امر ولایت فقیه آرزو دارند كه در مقابل رژیم جعلی اسرائیل غاصب صف آرایی كرده و پرونده ددمنشی و جنایت های ضد انسانی صهیونیست را برای همیشه مختومه كنند.

رییس سازمان بسیج عشایر كشور اظهار كرد: برگزاری رزمایش های بسیج در حفظ، تقویت، وحدت، انسجام و افزایش توانمندی نیروهای بسیجی بسیار اثرگذار است و شركت كنندگان در آن آموخته های تئوری خود را به صورت عملی تمرین می كنند.

سردار جمشیدی بیان كرد: بسیجیان با شركت در این رزمایش پایبندی خود را به آرمان های والای نظام مقدس اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می كنند.

وی یادآور شد: بسیجیان از وفادارترین و مخلص ترین نیروهای انقلاب اسلامی هستند كه همواره برای دفاع از اسلام، ملت و ولایت فقیه در خط مقدم حضور داشته و دارند.

رییس سازمان بسیج عشایر كشور اضافه كرد: امروز انقلاب اسلامی با داشتن نیروهای مخلص بسیجی به خود می بالد و به همین خاطر نیروهای مسلح ایران اسلامی به عنوان مكتبی ترین نیروها در جهان ممتاز هستند.

رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) صبح امروز (پنج شنبه) با رمز 'یا رسول الله' در منطقه عمومی بسیج اراك با حضور گردان های بیت المقدس این شهرستان با هدف آمادگی نظامی و دفاعی به مدت دو روز در مركز آموزش شهدای بسیج آغاز شده است.ك/2

517/507 /537