همدان - كارشناس امور هنري حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همدان گفت: فيلم 'حس كودكي' به بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران راه يافت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان 'امین لطفی شهپر' افزود: این فیلم پیش از این به جشنواره های متعددی ازجمله جشنواره بین المللی فیلم كودكان و نوجوانان اصفهان و جشنواره ملی فیلم یزد و هنر دینی كرمان و چند جشنواره دیگر راه یافته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز فیلم 'حس كودكی' در بخش ملی و داستانی جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران به عنوان یكی از نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت.

وی تصریح كرد: فیلم نامه حس كودكی توانست در بخش فیلمنامه نویسی چندین جشنواره ملی و منطقه ای حضور پیدا كرده و جایزه دوم فیلم نامه نویسی جشنواره فیلم كودك و نوجوان همدان را در سال 87 كسب كرده است.

وی اضافه كرد: پس از تولید این فیلم عنوان نامزدی بهترین فیلم داستانی را در جشنواره منطقه ای افلاك در سال 91 و همچنین سه تندیس را در جشنواره استانی سكانس بیداری با عنوان های بهترین كارگردانی و بهترین بازیگری كودك و بهترین فیلم این جشنواره را در استان همدان در سال 90بدست آورد.

لطفی افزود: فیلم كوتاه داستانی حس كودكی زاویه دیدی متفاوت و به دور از كلیشه ، به جنگ تحمیلی دارد این فیلم روایت دختر بچه ای به نام شقایق است كه در آرزوی بازگشت پدرخلبانش از جنگ است او سعی می كند با دادن غذای خود به خداوند دعای خود را مستجاب كند تا پدرش هر چه زودتر پیش او باز گردد.

وی گفت: این فیلم به سفارش انجمن سینمای جوانان همدان و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم كودك و نوجوان و با زمان 15 دقیقه و دوربین E-x3 وبا فرمتHD تولید شده است.

فیلم 'حس كودكی' سومین ساخته 'امین لطفی شهپر' با موضوعی متفاوت در مورد حس كودكان حاضر در زمان دوران دفاع مقدس است.

7523/576