اروميه - استاندار آذربايجان غربي گفت: بحث گردشگري همانطور كه رهبر معظم انقلاب اسلامي در سفر به خراسان شمالي نيز بر آن تاكيد كردند، از ضرورت ها و اولويت هاي اصلي هر استان است.

وحید جلال زاده عصر روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیركل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: تقویت و توجه به موضوع گردشگری موجب رونق و پیشرفت اقتصادی نیز می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم حوزه گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اظهار كرد: تمام تلاش مسئولان و متولیان امور فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید در معرفی و شناساندن آثار فرهنگی و تاریخی مغفول این استان باشد.

جلال زاده اضافه كرد: شناساندن ظرفیت های گردشگری استان، نیازمند یك تلاش جمعی و مجاهدت گونه از سوی مسئولان است كه امیدواریم با سرمایه گذاری های لازم در این زمینه، آذربایجان غربی به جایگاه واقعی خود در زمینه گردشگری دست یابد.

وی ادامه داد: برای مدیریت جدید این اداره كل، آرزوی توفیق در این مجموعه پر ارزش را داریم و انتظار داریم كه با یك فكر و تلاش جدید و همتی مضاعف، در زمینه گردشگری این استان، تحول ایجاد كند.

در این مراسم جعفر ذوالفقاری طی حكمی از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور به سمت مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منصوب شد و از زحمات و تلاش های كاظم غنی زاده، مدیركل قبلی میراث فرهنگی استان قدردانی به عمل آمد.

581