ورامين – امام جمعه شهر جواد آباد گفت:سفر پربركت رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالي و بيانات مهم و حساس ايشان در ديدارهاي مختلف با مردم باعث شور و نشاط مردم و نااميدي دشمنان شد.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام ' سید حسین حسینی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته جواد آباد كه در مصلای این شهر برگزار شد افزود : استقبال پرشور و وصف ناپذیر مردم شهرهای مختلف استان خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب نشان كه مردم و ولایت جدا شدنی نیستند.

وی افزود:ولایت فقیه ستون اصلی انقلاب اسلامی است و ملت ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت فقیه از هیچ تلاشی فروگذار نمی كنند.

امام جمعه جواد آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم استان خراسان شمالی گفت: مردم ایران از تحریم دشمنان هراسی به خود راه نمی دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره قطع پخش چند شبكه ایرانی از روی ماهواره افزود:شركت یوتل ست تحت فشار صهیونیست ها و امریكایی ها این اقدام را انجام داده است .

حسینی گفت:سیاست یك بام و دوهوای امریكا در حمایت از توهین به پیامبر اكرم به بهانه آزادی بیان و قطع شبكه های ایران از ماهواره یوتل ست ماهیت و ادعاهای این كشورها را نشان داد.

امام جمعه جواد آباد تصریح كرد : ملت ایران این اقدام ضد فرهنگی و ضد حقوق بشری را محكوم می كند و از دولت می خواهد

تصمیمات مناسب و فوری برای حفظ منافع كشور اتخاذ كند.

تهرام/7254 /1600/