زاهدان - مدير مجتمع فرهنگي - تفريحي لاله زاهدان گفت: اين مجموعه به عنوان نخستين شهربازي سيستان و بلوچستان مجوز استفاده از دستگاه هاي بازي و ايمن سازي آنها را دريافت كرد.

'محمدمهدی گرگیچ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران بعد از چهار مرحله بازدید از مجتمع لاله مجوز بهره برداری 16 دستگاه از وسایل بازی و تفریحی مستقر در شهربازی زاهدان را صادر كردند.

وی گفت: ساخت این مجتمع تفریحی طبق قرارداد با شهرداری زاهدان در سال 82 در زمینی به گستره 4/5 هكتار در پارك لاله زاهدان با مشاركت 31 نفر سهامدار بومی و غیر بومی از قومیت های مختلف، مشاركت سازمان همیاری شهرداری های سیستان و بلوچستان شركت های سازنده دستگاه ها با 12 میلیارد ریال اعتبار شروع شد و در سال 85 به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: با ساخت این مجتمع فرهنگی - تفریحی برای 70 نفر از افراد جویای كار شهر زاهدان به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی گفت: این مجموعه دارای وسایل بازی برای تمام سنین جوانان، نوجوانان، كودكان و بزرگسالان، فضاهای مناسب بازی، غرفه فروش مواد غذایی و دو غرفه مجزا چایخانه سنتی برای خانواده ها و مجردان است. ك/3

7307 / 653