فيروزكوه- مسؤول آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري فيروزكوه از اطفاء حريق در يك باب منزل مسكوني و يك حادثه ديگر در اين شهر خبر داد.

'علی اكبر مؤمنی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا شرق استان تهران در تشریح این خبر، افزود: در این حادثه كه صبح امروز در خیابان '45 متری' فیروزكوه رخ داد، به دلیل باز شدن بست شیلنگ اجاق خوراك پزی و نشت گاز، منزل مسكونی دچار حریق شد.

وی گفت: با اطلاع رسانی به موقع از سوی همسایگان، پرسنل آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند و با مهار كردن حریق، از گسترش آن به منازل و مغازه های اطراف جلوگیری كردند.

مؤمنی خاطرنشان كرد: در این حادثه به اموال و اثاثیه منزل مسكونی خسارت زیادی وارد شد، ولی خوشبختانه آسیب بدنی به كسی وارد نشد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزكوه تاكید كرد، به هنگام استفاده از گازشهری رعایت نكات ایمنی به منظور حفظ جان اعضای خانواده و سایرین امری بسیار مهم است و بررسی شیرآلات و لوله های گاز به هنگام استفاده از وسایل گازسوز موجب جلوگیری از آتش سوزی و از بین رفتن اثاثیه ای كه سالها برای تهیه آن زحمت كشیده شده است، خواهد شد.

وی همچنین از آتش سوزی یك اصله درخت در محله 'راه آهن' خبر داد و اذعان داشت: این درخت كه بر سر مسیر رفت و آمد افراد و خودروها قرار داشت و تردد را به نوعی دشوار ساخته بود، به دلایل نامشخصی توسط افراد ناشناس آتش زده شد كه بلافاصله توسط پرسنل این نهاد اطفاء شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزكوه ادامه داد: با حضور پرسنل فضای سبز شهرداری فیروزكوه، درخت سوخته را قطع و از مسیر تردد افراد خارج شد.

موضوع آتش زدن این درخت از سوی مسوولان امر در حال بررسی است.

تهرام/8142/1457/