گناباد- فرماندار گناباد در جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين شهرستان گفت:كالاي قاچاق مخرب كالاي ملي است.

به گزارش ایرنا ، 'محمد صفایی' روز سه شنبه در این جلسه افزود:برای مبارزه با قاچاق كالا و ارز به خصوص كالاهای هدف باید با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت، گشت های كنترلی مشترك توسط این اداره و تعزیرات حكومتی، شركت نفت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی و فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد انجام و نتیجه آن به كمسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان اعلام شود.

وی افزایش حساسیت ها در بحث مبارزه با قاچاق كالا و ارز را خواستار شد و اظهار داشت:به هر میزانی كه بتوانیم ورود كالای قاچاق به كشور را به صفر نزدیكتر كنیم به تولید ملی كمك كرده‌ایم.

او به شروع مرحله دوم اجرای طرح شبنم اشاره كرد و گفت:به موجب ابلاغیه كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان، باید كارگروه ویژه طرح شبنم شهرستان گناباد برای حل مشكلات و از بین بردن موانع موجود در روند اجرای طرح یاد شده طی یك هفته آینده به مسوولیت اداره صنعت، معدن و تجارت تشكیل شود.

وی تاكید كرد:این كارگروه باید هر دو هفته یك بار تشكیل جلسه داده و نتایج فعالیتهای خود را به كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان خراسان رضوی اعلام كند.

صفایی گفت:فعالیت ها در بخش كشاورزی و صنعتی شهرستان گناباد افزایش یافته و با برآورد انجام شده نیاز واقعی شهرستان به نفت گاز 190هزار لیتر تعیین شده كه شركت پخش فرآورده‌های نفتی گناباد باید پیگیری كند تا مقدار مورد نیاز اختصاص یابد.

1922/659