بيرجند - مردم خراسان جنوبي ضمن تاكيد بر شركت گسترده در راهپيمايي 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني گفتند: 13 آبان برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي است.

جمعی از آنان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزودند: شركت گسترده در این راهپیمایی به جهانیان نشان می دهد كه با گذشت زمان نه تنها از انقلاب و دستاوردهای آن فاصله نگرفته ایم ، بلكه روز به روز بر میزان وفاداریمان افزوده می شود.

یك شهروند بیرجندی گفت: شركت در راهپیمایی 13 آبان تجدید میثاقی دوباره به آرمانهای امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

' حسن رمضانی ' افزود: اقشار مختلف امت اسلامی ایران بویژه جوانان با شركت در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزار خود از مستكبرین را ابزار خواهند داشت.

یك بازنشسته فرهنگی گفت: با توجه به توطئه های دشمنان و استكبار جهانی علیه ایران اسلامی، مصالح ملی ایجاب می كند تا بار دیگر امت همیشه بیدار در راهپیمایی 13 آبان شركت كنند.

'غلامرضا احمدی' با بیان اینكه ملت ایران زیر لوای پرچم ولایت مقاومتر از گذشته در برابر دشمنان ایستاده اند افزود: سردمداران امریكا باید بدانند كه خواب تغییر نظام جمهوری اسلامی ، خوابی تعبیر نشدنی است و این آرزو را با خود به جهنم خواهند برد.

یك كارمند گفت: مردم ایران با شركت در راهپیمایی 13 آبان یكصدا بر وحدت و وفاق ملی و همبستگی ملی تاكید خواهند كرد.

'زهرا حسینی' گفت: 13 آبان امسال فرصتی است تا یك بار دیگر نشانه های زنده بودن و صلابت حضور نسلهای مقاوم انقلاب به رخ دشمنان اسلام كشیده شود.

یك دانش آموز گفت: دانشجویان و دانش آموزان از اقشاری هستند كه در هر برهه از زمان پشتیبان ولایت فقیه و دین اسلام بوده اند.

'فاطمه قربانی' با بیان اینكه 13 آبان هر سال وقایع به یاد ماندی را در سینه خود ثبت می كند یادآور شد: دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی امریكا توانستند خود را در به ثمر رساندن انقلاب سهیم بدانند.

وی ادامه داد: جوانان با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر حضور همیشه در صحنه خودشان را جهانیان نشان می دهند.

یك دانشجو گفت: در سال 57 دانش آموزان و دانشجویان ایران با هدف مبارزه با خوی استكباری امریكا به مقر این دولت حمله كردند و این نشان می دهد كه این قشر حاضر به پذیرش زورگویی های امریكا نیستند.

'حسین جعفری' اظهار داشت: 13 آبان سال 1357 از روزهای بزرگ ، تاریخ ساز و سرنوشت ساز كشور ایران اسلامی و یادآور عزم ملت ایران علیه توطئه های استكباری است.

یك بانوی بسیجی هم گفت: با حضور در راهپیمایی 13 آبان مراتب انزجار و نفرت خویش را علیه استكبار جهانی اعلام می كنیم.

'راحله منفرد' ادامه داد: 13 آبان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است كه باید همواره گرامی داشته شود.665/110